مرور دوره 28, شماره 93 بر اساس تاریخ انتشار

  • تحلیل محتوای مقالات فصلنامه مطالعات مدیریت (بهبود و تحول) طی دوره 7 ساله (96-1390) 

    خاشعی ورنامخواستی, وحید؛ طیبی ابوالحسنی, سیدامیرحسین؛ اسدی خانقاه, شیرین (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-09-23)
    فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول) متعلق به دانشگاه علامه طباطبائی به منظور ارائه تازه‌ترین نظریه‌ها و یافته‌های علمی در خصوص مدیریت با تمرکز بر مباحث مدیریت بهبود و تحول پایه‌گذاری شده است. هدف این پژوهش، ...

  • تأثیر برند کارفرما بر رفتار قهرمان برند: نقش واسطه‌ای هویت سازمانی 

    مشبکی, اصغر؛ تقی زاده, امیرحسین (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-09-23)
    درک اهمیت نقش کارکنان در سازمان‌های خدماتی موجب شده که این سازمان‌ها در جست‌و‌جوی راهکار‌هایی به‌منظور مشارکت کارکنان در فرآیند برند‌سازی سازمان و تبدیل شدنشان به قهرمان برند باشند. از این رو، این امر توجه به مفهوم برند‌سازی ...

  • ارائه چارچوبی برای بازتولید سرمایه اجتماعی با استفاده از رویکرد فراترکیب 

    فلاح, محمدرضا (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-09-23)
    پژوهش حاضر، باهدف ارائه چارچوبی برای بازتولید سرمایه اجتماعی در محیط کار، به تحلیل کیفی نتایج پژوهش‌های انجام‌شده درزمینه سرمایه اجتماعی و افول آن در سازمان پرداخته است تا راهکارهایی برای بازتولید سرمایه اجتماعی ایجاد ...

  • طراحی الگوی مدیریت استعداد در صنعت بانکداری با استفاده از نظریه داده بنیاد 

    حسن پور, اکبر؛ عبدالهی, بیژن؛ جعفری نیا, سعید؛ معماری, محبوبه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-09-23)
    صنعت بانکداری و عملکرد مطلوب بانک ها تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی کشور دارد. عوامل محیطی موثر بر این صنعت همچون اقتصاد پیچیده جهانی،  فضای حاکم بر اقتصاد کشور متاثر از تحریم های اقتصادی، همچنین رشد و توسعه بانک های خصوصی ...

  • بررسی تجربی نقش بازی انگاری در وفاداری و انگیزش کارکنان 

    حسینی, ابوالحسن؛ رئوف, مهدی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-09-23)
    این پژوهش، به منظور بررسی تاثیر بازی انگاری روی انگیزش و وفاداری کارکنان صورت گرفته است. پژوهش، از بعد راهبردی؛ تجربی(آزمایشگاهی)، از بعد هدف؛ کاربردی و از نظر روش و جمع آوری داده ها؛ پرسشنامه ای است. جامعه آماری این پژوهش ...