دوره 9, 33.34
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
ارزیابی طراحی کیفیت فراگیر در شرکت های متوسط: نتیجه تحقیق (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2002-08-23)هدف از پژوهش حاضر، تحلیل تحول مفهوم کیفیت فراگیر، در شرکت های متوسط اتومبیل و الکتریک – الکترونیک در منطقه شمال غربی فرانسه می باشد. در این مقاله، کلیه اطلاعات حاصل از تحقیق و روش شناسی کاربردی، شرح داده می شوند. به علاوه ...
 
- 
گزارشگری تجاری الکترونیک (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2002-08-23)برای گزارش اطلاعات تجاری و مالی علاوه بر روش نوشتاری، روشهای دیگری وجود دارد که مهمترین آنها اینترنت است. اینترنت روش جریان اطلاعات را از تهیه کنندگان به استفاده کنندگان و بالعکس تغییر داده است. وب، با استفاده از روش ارتباط ...
 
- 
اجرای عملیات به هنگام با کاربرد ارتباطات الکترونیک جهت انتقال سریع مواد و قطعات به خط تولید (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2002-08-23)فرایند ساخت از روابط غیر خطی و پیچیده ای پیروی می کند. ولی رفتار دو متغیر هزینه تولید و کیفیت محصول در این روابط نقش مهمتری دارند. کنترل بهینه تولید با خطی سازی فرایند ساخت امکان پذیر می شود و سیستم تولید به هنگام با ارائه ...
 
- 
نقدی بر نظریه سلسله مراتبی بودن نیازها در ایجاد انگیزش (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2002-08-23)بکارگیری نتایج تحقیقات دیگران، به ویژه آن دسته از پژوهش هایی که از قدرت و پایایی کافی برخوردار بوده و تقریبا در سطح وسیع ملی و جهانی کاربرد دارند کاری عاقلانه و مقرون به نتیجه مثبت و اثربخش است. تکرار پذیری نتایج واحد ...
 
- 
جهانی شدن و اثرات آن (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2002-08-23)جهانی شدن عبارت از روندی چند شکلی است که وابستگی متقابل میان منطقه های جهان و جنبه های گوناگون زندگی اجتماعی را به وجود می آورد. تعادل های درونی و گونه گونی تمام جامعه، اعم از بسیار پیشرفته و عقب مانده در این روند، عمیقا ...
 
- 
شبیه سازی سیستم صف خط اتوبوسرانی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2002-08-23)یکی از مهمترین مسایل پیش روی مدیران امروزی، چگونگی تامین، تخصیص و بهره برداری از منابع محدود، دستیابی به بهترین عملکرد است. سیستم های حمل و نقل شهری نیز با چنین مسایلی مواجه هستند. این سیستم ها بنا به تاثیر عمیقی که بر ...
 
- 
بازاریابی: تحولات، چالشها و راهکارها در هزاره سوم (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2002-08-23)بازاریابی یا مدیریت بازار، بخشی از فعالیت های سازمان ها است که نقشی حیاتی در حضور استراتژیک این سازمان ها در بازار دارد. در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90، تردیدهایی نسبت به ارزش فعالیت های بازاریابی در شرکت ها مطرح شد. این ...
 
- 
سرمایه اجتماعی: مفاهیم و نظریه ها (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2002-08-23)امروزه در کنار سرمایه های انسانی، مالی و اقتصادی، سرمایه دیگری بنام سرمایه اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفته است. این مفهوم به پیوند ها و ارتباطات میان اعضای یک شبکه به عنوان منبع با ارزش اشاره دارد که با خلق هنجارها و ...
 



