گزارشگری تجاری الکترونیک
(ندگان)پدیدآور
حساس یگانه, یحیییحیی پور, علی اکبرنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
برای گزارش اطلاعات تجاری و مالی علاوه بر روش نوشتاری، روشهای دیگری وجود دارد که مهمترین آنها اینترنت است. اینترنت روش جریان اطلاعات را از تهیه کنندگان به استفاده کنندگان و بالعکس تغییر داده است. وب، با استفاده از روش ارتباط برتر دسترسی به اطلاعات را تسهیل نموده است؛ استفاده کنندگان می توانند از طریق وب، اطلاعات دلخواه خود را بدست آورده و جهت تحلیل بیشتر آنها را دستکاری نمایند. اینترنت، امکان ارائه اطلاعات به صورت صوت و تصویر را از طریق چند رسانه ها فراهم نموده است. با استفاده از چند رسانه ها، می توان جلسات هیئت مدیره و مجمع عمومی را به طور زنده در دسترس سهامداران قرار داد. با استفاده از این فناوری، گزارشهای مالی به هنگام، جایگزین گزارشهای مالی دوره ایی شده اند زیرا اطلاعات مالی زیادی وجود دارند که باید در طول سال به طور پیوسته در اختیار استفاده کنندگان توسط پست الکترونیک و یا گفتگوی مستقیم مدیران با استفاده کنندگان با استفاده از چند رسانه ها تسهیل شده است.
منظور از گزارشهای تجاری الکترونیک ارائه اطلاعات جهت کمک به استفاده کنندگان در تصمیم گیری برای تخصیص سرمایه از طریق شبکه جهانی وب است.
کلید واژگان
گزارشگری تجاریالکترونیک
فناوری
اطلاعات ساخت نیافته
شماره نشریه
3334تاریخ نشر
2002-08-231381-06-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
هیئت علمی دانشگاه علامه طباطباییدانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی
شاپا
2251-80372476-5988




