دوره 22, شماره 71
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان مربیگرا (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-11-22)مربی گری اساساً مفهومی ورزشی و عنوانی جوان در مطالعات سازمان ومدیریت است و سازمانمربیگرا پارادایم جدیدی در یادگیری سازمانی میباشد که ضمن سازگاری با نظریه های جدیدیادگیری مانند توسعه بزرگسالی و سایر روش های ...
 
- 
تأثیر هوش سازمانی بر یادگیری در سازمان (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-11-22)هوش سازمانی مفهومی جدید در عرصه متون سازمان و مدیریت است. در عصر اطلاعات قدرتذهن، بر قدرت بازو برتری یافته است. با وجود شرایط نامطمئن، پیچیده و پویای امروزی، بهره گیریاز هوش سازمانی و توجه به فرآیند یادگیری در ...
 
- 
ارائه الگویی ساختاری از علل و پیامدهای ایمنی روانی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-11-22)هدف این تحقیق، بررسی علل و پیامدهای ایمنی روانی در کارکنان اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی در قالب یک مدل مفهومی است. بدین منظور 101نفر از کارکنان این اداره به عنوان نمونه مورد ...
 
- 
تأثیر دولت الکترونیک بر مسئولیت پذیری اجتماعی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-11-22)مهم ترین چالش پیش روی کارگزاران بخش عمومی و دولتی، پاسخ به خواسته ها و انتظارات در حال تغییرشهروندانی است که بخش عمومی، مشروعیت خود را از وجود آنها کسب می کند و از طرفی با گسترشروزافزون علوم و نیز به کارگیری ...
 
- 
شناسایی تاثیر سرمایه فکری بر تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای دانشبنیان (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2013-11-22)سازمانها در حال وارد شدن به اقتصاد مبتنی بر دانش هستند، اقتصادی که در آن دانش و داراییهای نامشهود،به عنوان مهمترین عامل تولید و همچنین به عنوان مهم ترین مزیت رقابتی سازمانها شناخته شده است. پژوهشحاضر با هدف ...
 



