نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکردناییج, اسدا...fa_IR
dc.contributor.authorطاهری, فاطمهfa_IR
dc.contributor.authorنیاکان لاهیجی, نازیلاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:57:48Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:57:48Z
dc.date.available1399-07-09T02:57:48Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:57:48Z
dc.date.issued2010-07-23en_US
dc.date.issued1389-05-01fa_IR
dc.identifier.citationکردناییج, اسدا..., طاهری, فاطمه, نیاکان لاهیجی, نازیلا. (1389). ماهیت هولوگرافیکی تحول در سازمان‌های عصر اطلاعات. مجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی", 8(21), 63-85.fa_IR
dc.identifier.issn2423-6942
dc.identifier.issn2423-6934
dc.identifier.urihttps://jomc.ut.ac.ir/article_24011.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230739
dc.description.abstractچالش دنیای امروز برنامه‌ریزی برای تغییر نیست، بلکه یادگیری این امر است که چگونه باید با تغییر زندگی کرد و تغییر به یکی از ارکان اصلی زندگی در عصر اطلاعات بدل شده است، اما در این بین مشکل اصلی، فقدان مدل مفهومی منسجمی برای ایجاد تحول در سازمان‌ها می‌باشد که این موضوع باعث شکست بسیاری از برنامه‌های تحول سازمانی شده است. البته فقدان مدلی منسجم و در عین حال ساده برای تحول دور از ذهن نیست. از آنجایی که تحول دارای خاصیت هولوگرافیکی می‌باشد و تغییرات اجزاء بر روی کل و تغییرات کل بر روی اجزاء تاثیر می‌گذارد و به دلیل ماهیت پیچیده تحول، امکان ارایه مدلی ساده و قابل درک برای همگان وجود ندارد. از اینرو هدف این مقاله ارایه مدل هولوگرافیک تحول سازمان‌ها در عصر اطلاعات است برای تبیین ماهیت هولوگرافیکی تحول از روش مطالعه مبانی نظری تحقیق و تحلیل محتوا استفاده گردیده است . خروجی مطالعه تحقیق مدل هولوگرافیک تحول سازمانها در عصر اطلاعات است که در آن برای ایجاد تحول چهار حوزه وجدان، رفتاری، اجتماعی و فرهنگی در نظر گرفته شده است که در بین این چهار حوزه می بایست تعامل همه جانبه وجود داشته باشد. گام اول ایجاد تغییر در این تعامل ... .fa_IR
dc.format.extent241
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپردیس فارابی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherCollege of Farabi, University of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمجله علمی "مدیریت فرهنگ سازمانی"fa_IR
dc.relation.ispartofOrganizational Culture Managementen_US
dc.subjectتحولfa_IR
dc.subjectسازمانfa_IR
dc.subjectعصر اطلاعاتfa_IR
dc.subjectهولوگرافیک.fa_IR
dc.titleماهیت هولوگرافیکی تحول در سازمان‌های عصر اطلاعاتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجو دکتری مدیریت دولتی پردیس قم، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue21
dc.citation.spage63
dc.citation.epage85


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد