مرور دوره 12, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
الگوسازی ساختار ارتباطات تعاملی مؤلفه های کسبوکارهای کارآفرینانۀ برتر نوپا با رویکرد الگوسازی ساختاری- تفسیری (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2014-10-23)چگونگی سنجش تفاوت فعالیتهای کارآفرینانه و غیرکارآفرینانه، همچنین، سطح فعالیت کارآفرینانه از موضوعات مهم در پژوهشها است. با توجه به اهمیت موضوع بیانشده، تحقیق حاضر با هدف طراحی یک ساختار فراگیر به منظور شناسایی کسبوکارهای ...
 
- 
بررسی تأثیر شایستگی مدیریتی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه های شهر خرم آباد (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2014-10-23)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر شایستگی مدیریتی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاههای شهر خرمآباد است. این پژوهش کاربردی و از نوع توصیفی است. جامعة آماری این پژوهش،1240 نفر است. برای تعیین حجم نمونه ...
 
- 
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و معیارهای خلق ارزش در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2014-10-23)هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و معیارهای نوین ارزیابی عملکرد سازمان است. فرهنگ قوی با عملکرد سازمان رابطه معنیدار دارد و باعث خلق ارزش در سازمان میشود. زمانیکه ارزشهای فرهنگی از انطباق سازمانی با محیط حمایت ...
 
- 
بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری در شرکت های تولیدی شهرستان سنندج (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2014-10-23)هدف این پژوهش بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری است. در این پژوهش میدانی، به منظور جمع آوری داده ها پرسشنامه استاندارد فوئنتس و همکاران بهکار گرفته شد. جامعه آماری این پژوهش شرکتهای تولیدی شهرستان سنندج است، ...
 
- 
بررسی و تبیین مدل مربیگری در آموزش منابع انسانی براساس نظریه دادهبنیاد (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2014-10-23)پژوهش حاضر مربیگری در آموزش منابع انسانی را براساس نظریه دادهبنیاد بررسی کرده است. این پژوهش در چارچوب رویکرد کیفی و با بهکارگیری روش تحقیق دادهبنیاد انجام گرفته است. ابزار جمعآوری دادهها، مصاحبههای نیمهساختاریافته ...
 
- 
تحلیل عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: گردشگران خارجی سفرکرده به شهر اصفهان) (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2014-10-23)هدف مقاله حاضر مطالعة عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری اصفهان است. جامعه آماری پژوهش حاضر آن دسته از گردشگران خارجی است که در آبانماه سال 1392 به شهر اصفهان سفر کردهاند. از این جامعه نمونهای به حجم 200 نفر و به روش ...
 
- 
تحلیل نقش و اثر مدیریت دانش در شناسایی و تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در دانشگاه تهران (پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2014-10-23)هدف اصلی این تحقیق یررسی تأثیر مدیریت دانش بر شناسایی و تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی است و رویکرد کمی دارد و از نظر شیوة جمعآوری دادهها، توصیفی- ...
 



