تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین
(ندگان)پدیدآور
وظیفه دوست, حسینکاری, مهرزادنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
پژوهش حاضر به احتمال قوی برای نخستین بار در ایران کوشش نموده است تا گوش های از هزارتوی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده ایرانی را در پرتو طراحی و ب سایت و بازاریابی الکترونیکی بنمایاند، تا شاید دیباچه ای باشد بر پژوهش های بعدی در راستای شناسایی هر چه بیشتر عوامل تاثیرگذار؛ و امید است اول گام باشد، در راهی که ما را به سوی مد لهای پیش بینی رفتار مصرف کنندگان برخط در ایران هدایت می نماید، تا شرکت ها بتوانند با استفاده از آنها شالود های استوار و پایا برای کسب وکار اینترنتی خود تدارک ببینند. نتیجه این تحقیق که با تجزیه و تحلیل داد ههای حاصل از ثبت فعالیت های بینندگان اینترنتی به دست آمده، نشان م یدهد که چگونه انتخاب رنگ ممکن است بتواند رفتار مصرف کننده اینترنتی را تحت تاثیر قرار دهد. رنگ پس زمینه صفحات و رنگ مورد استفاده در طراحی آگهی های بنری مواردی هستند که در این رابطه مورد بررسی قرار گرفت هاند.
کلید واژگان
بنربک گراند
تبلیغ آنلاین
تبلیغ برخط
رنگ
میزان کلیک
رفتار مصرف کننده اینترنتی
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2006-11-221385-09-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتسازمان پدید آورنده
استادیار، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهراندانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور
شاپا
1735-949X2008-255X




