نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنیسی, عبدالحسینfa_IR
dc.contributor.authorقنواتی, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:56:08Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:56:08Z
dc.date.available1399-07-09T02:56:08Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:56:08Z
dc.date.issued2011-04-21en_US
dc.date.issued1390-02-01fa_IR
dc.date.submitted2013-09-01en_US
dc.date.submitted1392-06-10fa_IR
dc.identifier.citationنیسی, عبدالحسین, قنواتی, مهدی. (1390). جذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریان. مدیریت بازاریابی, 6(10), 145-166.fa_IR
dc.identifier.issn1735-949X
dc.identifier.issn2008-255X
dc.identifier.urihttp://jomm.srbiau.ac.ir/article_1688.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/230163
dc.description.abstractهدف از این مطالعه بررسی جذابیت و رفتار تغییر خدمات­دهندگان تلفن­های همراه در میان کاربران این خدمات با تاکید بر مدل هو و کوک (2003) است. در این­جا پارامترهایی راهبردی‌ مورد بررسی قرار گرفته تا خدمات­دهندگان تلفن­های همراه روش­هایی را که می‌توانند به وسیله­ی آن­ها مصرف‌کنندگان جدید خود را به دست آورند، تشخیص دهند. برای تجزیه ‌تحلیل موضوع، متغیر وابسته را قصد مشترکان این­ گونه خدمات در تغییر خدمات‌دهندگان خود به خدمات‌دهندگان جدیدی که دارای سرویس­های شخصی‌سازی شده هستند، در نظر گرفتیم. <br />لذا پنج ساخته­ی اصلی تبلیغات عمومی، تناسب، ارزش ادراک شده، حجم تبلیغات و پیام­های کوتاه، و مباحث مربوط به حریم خصوصی افراد پیرامون تبلیغات شخصی‌سازی شده مورد مطالعه قرار گرفته است. نتایج تحلیل تجربی تحقیق نشان می­دهد تمام این ساخته­ها بر تصمیم مشتریان برای تغییر خدمات دهنده­ی خود تاثیر معنی­داری دارند. <br /><br clear="all" /> <br /> <br />fa_IR
dc.format.extent466
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بازاریابیfa_IR
dc.relation.ispartofJounal of Marketing Managementen_US
dc.subjectتجارت تلفن های همراهfa_IR
dc.subjectشخصی سازیfa_IR
dc.subjectحریم خصوصیfa_IR
dc.subjectخدمات دهندگان تلفن های همراه و رفتار تغییر مشتریانfa_IR
dc.titleجذابیت خدمات شخصی سازی شده برای استفاده کنندگان تلفن های همراه و تاثیر آن بر رفتار تغییر خدمات دهندگان از سوی مشتریانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue10
dc.citation.spage145
dc.citation.epage166


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد