مرور دوره 2, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2007-03-21)از آنجا که فرآیند اجتماعی شدن مصرف کننده اغلب در محیط اجتماعی _ فرهنگی ای تحت عنوان خانواده صورت می گیرد، الگوهای ارتباطی والدی ن در ارتباط با فرزندانشان نقشی محوری در این فرایند دارد. مفهوم گرایی و گرایش اجتماعی دو دیدگاه ...
-
جایگاه یابی یک محصول در صنعت لوازم خانگی با استفاده از تکنیک نقشه ادراکی مصرف کنندگان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2007-03-21)موفقیت یک محصول عرضه شده در یک بازار هدف خاص، به این مسئله بستگی دارد که یک نوع محصول چقدر خوب در بازار هدف جا بیفتد و یا به عبارتی چه مکان و جایگاهی را در بازار هدف به خود اختصاص دهد. می توان گفت که موضع یا جایگاه محصول ...



