مرور دوره 7, شماره 14 بر اساس موضوع "تمایل به خرید مجدد"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2012-03-20)این پژوهش با هدف بررسی تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید، انجام شده است. مدل استفاده شده در این تحقیق تئوری مدل توسعه یافته ...



