• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فرهنگ در دانشگاه اسلامی
    • دوره 4, شماره 13
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فرهنگ در دانشگاه اسلامی
    • دوره 4, شماره 13
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    اخلاق، یازدهمین کلمۀ کلیدی بازاریابی چریکی در رقابت‌های دانشگاهی

    (ندگان)پدیدآور
    بردبار, بهنامحسنقلی‌پور, طهمورث
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    539.9کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف: اخلاق و توجه به اهمیت آن یکی از مهم‌ترین شاخص‌های نظریه‌های عصر پست‌مدرنیسم است که همواره توجه نویسندگان و نظریه‌پردازان زیادی را به خود جلب کرده است. هدف از این مطالعه، تأکید بر اهمیت توجه به اخلاق در رقابت‌های میان‌دانشگاهی است که تأکید بیشتری بر خلاقیت دارند. روش: در این تحقیق از روش فراتحلیل استفاده شده است. یافته‌ها: با بررسی و گردآوری مطالعات صورت گرفته در زمینۀ بازاریابی چریکی و مقایسۀ مفهومی آنها با نتایج قابل مشاهده از این نوع بازاریابی، جای خالی توجه به اخلاق در بنگاه‌های آموزشی و فرهنگی به ویژه دانشگاه‌ها به وضوح حس شده است. نتیجه‌گیری: نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که عدم توجه به اخلاق و اخلاق‌مداری، نتایج سوئی را برای دانشگاه‌ها به همراه خواهد داشت
    کلید واژگان
    اخلاق
    بازاریابی چریکی
    بازاریابی سنتی
    بازاریابی مدرن

    شماره نشریه
    13
    تاریخ نشر
    2015-02-20
    1393-12-01
    ناشر
    پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
    دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

    شاپا
    2345-573X
    URI
    http://ciu.nahad.ir/article_81.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/22939

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب