اخلاق، یازدهمین کلمۀ کلیدی بازاریابی چریکی در رقابتهای دانشگاهی
(ندگان)پدیدآور
بردبار, بهنامحسنقلیپور, طهمورثنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف: اخلاق و توجه به اهمیت آن یکی از مهمترین شاخصهای نظریههای عصر پستمدرنیسم است که همواره توجه نویسندگان و نظریهپردازان زیادی را به خود جلب کرده است. هدف از این مطالعه، تأکید بر اهمیت توجه به اخلاق در رقابتهای میاندانشگاهی است که تأکید بیشتری بر خلاقیت دارند. روش: در این تحقیق از روش فراتحلیل استفاده شده است. یافتهها: با بررسی و گردآوری مطالعات صورت گرفته در زمینۀ بازاریابی چریکی و مقایسۀ مفهومی آنها با نتایج قابل مشاهده از این نوع بازاریابی، جای خالی توجه به اخلاق در بنگاههای آموزشی و فرهنگی به ویژه دانشگاهها به وضوح حس شده است. نتیجهگیری: نتایج این مطالعه نشان میدهد که عدم توجه به اخلاق و اخلاقمداری، نتایج سوئی را برای دانشگاهها به همراه خواهد داشت
کلید واژگان
اخلاقبازاریابی چریکی
بازاریابی سنتی
بازاریابی مدرن
شماره نشریه
13تاریخ نشر
2015-02-201393-12-01
ناشر
پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههاسازمان پدید آورنده
دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی دانشگاه تهراندانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران




