مرور دوره 13, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
ارزش های فرهنگی و پذیرش فناوری اطلاعات: نقش ویژگیهای فردی و باورهای شناختی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-07-23)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر فرهنگ و ویژگیهای فردی بر پذیرش فناوری اطلاعات در میان دانشجویان دانشگاه آزاد ارومیه بود. بدین منظور متغیرهای اضطراب و خودکارآمدی رایانه و ابعاد فرهنگی (ابهام گریزی، جمع گرایی / فردگرایی و فاصله ...
-
بررسی روابط جو سکوت، احساس امنیت روانی و رفتار سکوت کارکنان
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-07-23)هدف پژوهش حاضر بررسی روابط جو سکوت، احساس امنیت روانی و رفتار سکوت کارکنان دانشگاه است. مطالعه حاضر توصیفی از نوع پیمایشی و همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان دانشگاه الزهرا (س)در سال تحصیلی 93-92 است (468N=)که ...
-
تأثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-07-23)هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر آموزش خوش بینی به روش قصه گویی بر تنیدگی تحصیلی و سلامت روانی دانش آموزان پسر پایه پنجم دوره ابتدایی شهر خرم آباد بود. روش پژوهش حاضر از نوع طرح آزمایشی پیش آزمون-پس آزمون با گروه گواه بود. جامعه ...
-
تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-07-23)هدف این پژوهش بررسی تجربه دانشجویان ساکن خوابگاه از شب امتحان بهمنظور تبیین زوایا و ابعاد مختلف آن است. روش پژوهش حاضر، تحقیق کیفی از نوع پدیدارشناسی است که به همین منظور از بین دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ...
-
شناسایی دلایل تمایل و عدم تمایل دانشآموزان به انتخاب رشته هنر (مطالعهی موردی دانشآموزان دختر پایه اول متوسطه منطقه 2 شهر تهران)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-07-23)هدف این پژوهش، شناسایی عوامل موثر بر تمایل و عدم تمایل به انتخاب رشته هنر بوده است. روش تحقیق توصیفی (پیمایشی) و جامعه آماری آن را دانش آموزان دختر مدارس دولتی اول متوسطه منطقه 2 شهر ...
-
نقش خودکم اظهاری تحصیلی، ناامیدی تحصیلی و رفتار های ایذائی در رفتارهای تقلب تحصیلی دانشجویان
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-07-23)هدف این پژوهش بررسی نقشِ متغیرهای انگیزشیِ خود کم اظهاریِ تحصیلی، رفتارهای ایذائی و ناامیدی تحصیلی در رفتار تقلبی دانشجویان بود. جامعه آماری کلیه دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به تعداد 6000 نفر، و نمونه آماری404 ...
-
نقش عوامل اجتماعی و آموزشی در تضعیف انگیزه تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر کرمانشاه
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2017-07-23)هدف این پژوهش شناسایی عوامل اجتماعی و آموزشی موثر در کاهش انگیزه تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه بود. در این پژوهش از مدل میلر و بریکمن(2004) به عنوان مبنا استفاده شد. جامعه آماری آن شامل کلیه دانشآموزان دوره متوسطه شهر ...



