نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorامینی, علیfa_IR
dc.contributor.authorعشوری, حسنfa_IR
dc.contributor.authorرنجبر عزت آبادی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorهادی ندوشن, حسینfa_IR
dc.contributor.authorاسلامی, هادیfa_IR
dc.contributor.authorدهقانی تفتی, عارفهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:27:42Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:27:42Z
dc.date.available1399-07-09T02:27:42Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:27:42Z
dc.date.issued2014-04-21en_US
dc.date.issued1393-02-01fa_IR
dc.date.submitted2019-07-09en_US
dc.date.submitted1398-04-18fa_IR
dc.identifier.citationامینی, علی, عشوری, حسن, رنجبر عزت آبادی, محمد, هادی ندوشن, حسین, اسلامی, هادی, دهقانی تفتی, عارفه. (1393). بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391. فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 5(1), 66-72.fa_IR
dc.identifier.issn2251-6506
dc.identifier.issn2345-2757
dc.identifier.urihttp://journals.ajums.ac.ir/article_90213.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/220185
dc.description.abstract<br /> امروزه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وسیله ای برای رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر کشور محسوب می شوند. این تحقیق، با هدف تعیین میزان رضایتمندی دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی انجام شد. این پژوهش یک مطالعه توصیفی_تحلیلی است که 150 نفر از دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی بصورت نمونه گیری طبقه ای_تصادفی انتخاب شدند. اطلاعات مورد نیاز از طریق توزیع یک پرسشنامه 60 سوالی در بین دانشجویان جمع آوری شد. سپس داده ها با استفاده از آزمون های آماری t-test و ANOVA مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که میانگین نمره رضایتمندی دانشجویان از مجموع خدمات 6/157 بود و میانگین نمره ی رضایتمندی از خدمات آموزشی 4/91، خدمات پژوهشی 58، خدمات رفاهی 8 بود. نتایج همچنین نشان داد که در بین دانشجویان با گروه سنی زیر 20 سال 4/53 درصد، در بین سنین20 تا 22 سال 3/60 درصد و در بین دانشجویان بالای 22 سال 3/58 درصد آن ها رضایت بالایی نسبت به مجموع خدمات داشته اند (P=0.00). با توجه به این که میزان رضایت دانشجویان از خدمات آموزشی و پژوهشی در حد خوب و بالا و از خدمات رفاهی در حد پایین و کم بوده و همچنین میزان رضایتمندی از مجموع خدمات در حد متوسط بوده است، بنابراین مسوولان می بایست در جهت بهبود هر چه بیشتر خدمات خصوصاً در زمینه رفاهی به دانشجویان تلاش بیشتری انجام دهند.fa_IR
dc.format.extent281
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازfa_IR
dc.publisherJundishapur University of Medical Sciencesen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهوازfa_IR
dc.relation.ispartofEducational Development of Judishapuren_US
dc.subjectرضایت دانشجویانfa_IR
dc.subjectخدمات آموزشی و پژوهشیfa_IR
dc.subjectعلوم آزمایشگاهیfa_IR
dc.subjectیزدfa_IR
dc.titleبررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد، دانشکده پیراپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد، یزد، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی، کمیته تحقیقات دانشجویی، دانشکده پیراپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یزد، یزد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترا، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یزد، یزد، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیأت علمی، دانشکده پیراپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یزد، یزد، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد، پژوهشگر مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، یزد، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد آمار، دانشکده بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یزد، یزد، ایران.fa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue1
dc.citation.spage66
dc.citation.epage72


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد