دوره 22, شماره 43
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل پژوهشهای منتشر شده در دوفصلنامۀ پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی از سال 1375 تا 1396
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2019-02-20)پژوهش حاضر با هدف تحلیل روندی[1]، موضوعی[2] و روششناختی[3] مقالات دوفصلنامۀ پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی از سال 1375 تا 1396 انجام شده است، روش پژوهش، توصیفی و از نوع کاربردی و به شیوۀ تحلیل محتوا است. جامعۀ آماری شامل کلیۀ ...
-
شناسنامه علمی نشریه شماره 43
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2019-02-20)پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی دوفصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» سال بیست و دوم، شماره 43، پاییز و زمستان 1397 مدیر مسئول: دکتر محمد ذبیحی سردبیر: ...
-
روایی و سازگاری فرمولهای خوانشپذیری در ارزیابی متون فارسی
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2019-02-20)در این تحقیق به بررسی روایی و سازگاری فرمولهای خوانشپذیری در ارزیابی متون فارسی پرداختیم. هدف، پاسخ به این پرسش بود که آیا میتوان نتایج حاصل از اعمال فرمولهای خوانشپذیری بر متون فارسی را معتبر دانست؟ متون مورد نظر در ...
-
ادبیات داستانی در دانشگاه: نگاهی نقادانه به درس ادبیات داستانی در برنامۀ دورۀ کارشناسی زبان و ادبیات فارسی
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2019-02-20)در این مقاله، درس ادبیات داستانی، زیرمجموعۀ درسهای اختیاری زمینۀ دوم فنون ادبی دورۀ کارشناسی زبان و ادبیات فارسی (مصوب شورای برنامهریزی آموزش عالی به تاریخ 4/4/1391)، با نگاهی نقادانه در دو حیطة مرتبط، بررسی و تحلیل شده ...



