مرور دوره 6, شماره 22 بر اساس موضوع "املا"

  • تدوین برنامه مبتنی بر الگوی پاسخ به مداخله و تعیین اثربخشی آن بر بهبود املانویسی 

    امین ابادی, زهرا؛ علیزاده, حمید؛ سعدی پور, اسماعیل؛ ابراهیمی قوام, صغرا؛ فرخی, نورعلی (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2016-08-22)
    چکیده هدف پژوهش حاضر تدوین برنامه تقویت املاء بر اساس الگوی پاسخ-به-مداخله و مطالعه‌ی اثربخشی آن در تقویت عملکرد دانش‌آموزان با مشکلات املا نویسی پایه سوم ابتدایی بود. این پژوهش در دو مرحله‌ی تدوین و اعتباریابی برنامه ...