مرور دوره 4, شماره دو- پیاپی 10 بر اساس موضوع "برنامه‌ی درسی"

  • ارزشیابی برنامه‌ی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی ‏آموزان غیرایرانی 

    سجادی, شهره سادات؛ صحرایی, رضا مراد (دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2015-10-23)
    پیش­شرط طراحی یک برنامه‌ی درسی کارآمد و موفق، تحلیل محیط یادگیری/ آموزش، تحلیل نیازهای زبان‌آموزان و شناخت اهداف آن‌ها است. در حقیقت، نتایج این تحلیل­ها می­تواند مبنای تولید محتوای منابع آموزشی و تعیین­کننده‌ی رویه­ها و ...