مرور دوره 2, شماره یک- پیاپی 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
آغازه و پایانه ی کلامی در درسنامههای آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان (دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2013-04-21)منظور از آغازه و پایانه، کلمات یا عباراتی هستند که گوینده، مکالمهی خود را با آنها آغاز یا تمام میکند. نمونهی کلیشهای آغازه، «سلام» است و عبارت «خداحافظ» نیز نمونهای رایج از پایانهی کلامی به شمار میآید. عبارات ...
 
- 
بازنمایی اصول انگاره ی نیشن و مک آلیستر در برنامه های درسی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2013-04-21)برنامهی آموزشی، به مسائل مرتبط با یادگیری زبان، تجربه و هدف یادگیری، ارزشیابی و اهمیت روابط معلم و زبانآموز میپردازد. داشتن برنامهی آموزشی علمی، میتواند ضامن موفقیت هر دورهی آموزش زبان باشد. هدف پژوهش حاضر، معرفی ...
 
- 
تبیین خاستگاه همگانی های زبانی و کاربردهای آن در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان (دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2013-04-21)تفکر رایج در میان شمار چشمگیری از زبانشناسان و روانشناسان زبان این است که راه حل مسئلهی فراگیری زبان که مسئلهی فرافکنی یا مسئلهی افلاطونی نیز خوانده میشود، در دانش پیشین نهفته است. فرضیهای که شالودهی این تفکر را ...
 
- 
سخن سردبیر (دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2013-04-21)به نام خدا دوستان و سروران ارجمند بهار طبیعت خنده زد. کوچهباغهای کشورمان رنگین و عطرآگین شدند. نوبهار پُر رمز و راز از راه رسید و پژوهشنامهی نوپای ما را نیز وارد دومین سال سر برآوردن در کوچهباغهای رنگین فصلنامههای ...
 
- 
شناسنامه علمی فارسی شامل: شناسنامه فارسی، مجوز تعیین اعتبار، پایگاههای نمایه شده، معرفی شورای نویسندگان و مشاوران علمی، اهداف و خط مشی، برگ درخواست اشتراک، فهرست مطالب (دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2013-04-21)
 



