دوره 2, شماره 2

 

ارسال های اخیر

  • مکان یابی تجهیزات رقابتی بر اساس مدل تعامل فضایی 

    زرین پور, ناعمه؛ اسمعیلی, مریم (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-09-23)
    در این مقاله یک مدل غیرخطی برای مکان یابی تجهیزات سرویس دهی در ناحیه رقابتی معرفی می‌شود . در مدل پیشنهادی عوامل زمان سفر، کیفیت تجهیزات سرویس دهی و قیمت لحاظ شده است که از مهم ترین عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان در ...

  • تحلیلی بر کیفیت شایسته‌گزینی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه یزد 

    بردبار, غلامرضا؛ شاکری, فاطمه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-09-23)
    انتخاب و بکارگماری شایسته ترین افراد در هر شغل؛ یکی از مهمترین مسائل و تصمیمات است. مدیریت در دانشگاه‌ها یکی از موضوعات مطرح در این حیطه است و در این رهگذر مدیران گروه‌های آموزشی به سبب تاثیرگذاری در عملکرد دانشکده‌ها اهمیت ...

  • بهبود پایش آماری فرآیند به مشخصه کیفی به صورت پروفایل چندجمله ای در فاز 2 

    امیری, امیرحسین؛ ایوبی, مونا؛ حاجی‌سیدرضی علاقبند, امیرسجاد (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-09-23)
    پایش پروفایل یکی از موضوع های نوین تحقیقاتی در حوزه کنترل فرآیند آماری است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پروفایل رابطه بین یک متغیر پاسخ و یک یا چند متغیر مستقل را توصیف می‏کند. این رابطه که معمولا با ...

  • حل یک مسأله زمانبندی چند هدفه جدید در سیستم تولید سلولی با استفاده از یک الگوریتم تلفیقی 

    قلی‌پور کنعانی, یوسف؛ توکلی مقدم, رضا؛ طبری, مجتبی؛ جعفری, یاسر؛ آریانژاد, میربهادرقلی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-09-23)
    در این مقاله، یک مدل ریاضی جدید برای مسأله زمانبندی چند هدفه در سیستم تولید سلولی ارایه شده که هدف آن کمینه‌سازی حداکثر زمان تکمیل کارها، هزینه زودکرد و هزینه دیرکرد است. به علت پیچیدگی این مسأله، یک الگوریتم تلفیقی بر ...

  • حاکمیت مؤلفه‌های تعالی بر اساس مدل EFQM (مطالعه موردی یک گروه صنعتی) 

    ابزری, مهدی؛ شاهین, آرش؛ محمدشفیعی, مجید (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-09-23)
    در پیشروی به ‌ سمت تعالی مشکلات و موانع زیادی آشکار می ‌ شوند که این مساله، اهمیت توجه به خودارزیابی را نشان می ‌ دهد. از الگوهای مشهور در راستای خودارزیابی، الگوی تعالی EFQM است. در این پژوهش نگرش مدیران و کارکنان نسبت ...