نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorقزلسفلی, محمدتقیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:47:55Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:47:55Z
dc.date.available1399-07-09T01:47:55Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:47:55Z
dc.date.issued2009-09-23en_US
dc.date.issued1388-07-01fa_IR
dc.identifier.citationقزلسفلی, محمدتقی. (1388). رسانه و ساخت هویت ملی. فصلنامه سیاست, 39(3)fa_IR
dc.identifier.issn1735-9678
dc.identifier.issn1735-9686
dc.identifier.urihttps://jpq.ut.ac.ir/article_20193.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/206447
dc.description.abstractدر نوشته ی حاضر ، این فرض مورد سنجش قرار می گیرد که اصولاً بروز و ظهور اولین اشکال رسانه ها ( کتاب و مطبوعات ادواری و یومیه ) از جمله مهم ترین عوامل بسط و نهادینه سازی هویت مدرن بوده است. با توجه به اشکال گوناگون رسانه ها، نگارنده موضوع مورد بررسی را به نقش و اهمیت تنها یکی از این رسانه ها یعنی مطبوعات محدود خواهد کرد.اما در این ارتباط بررسی چند مسأله اجتناب ناپذیر است: این که تشکیل اجتماعات ملی و احساس مشخصاً مدرن در چارچوب تعلق به یک ملت، رابطه ی مستقیمی با توسعه ی کلی آنها داشته است. بررسی مختصر شکل گیری مطبوعات و انواع آن، تعریف مفهوم هویت ملی و عناصر آن و تمهید استدلال هایی چند در برابر این فرض که چگونه گسترش مطبوعات به ایجاد جامعه ی مدرن مدد رسانده است، از جمله ی این مسایل است.fa_IR
dc.format.extent259
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه سیاستfa_IR
dc.relation.ispartofpolitical quarterlyen_US
dc.subjectپست مدرنیتهfa_IR
dc.subjectجامعه مدرنfa_IR
dc.subjectمدرنیتهfa_IR
dc.subjectمطبوعاتfa_IR
dc.subjectهویتfa_IR
dc.titleرسانه و ساخت هویت ملیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه مازندرانfa_IR
dc.citation.volume39
dc.citation.issue3


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد