نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمحمدی, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorجهانی, جعفرfa_IR
dc.contributor.authorشفیعی, مریمfa_IR
dc.contributor.authorلطیفی, میثمfa_IR
dc.contributor.authorوردی علایی, طیبهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:22:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:22:10Z
dc.date.available1399-07-09T01:22:10Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:22:10Z
dc.date.issued2017-02-19en_US
dc.date.issued1395-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-05-12en_US
dc.date.submitted1395-02-23fa_IR
dc.identifier.citationمحمدی, مهدی, جهانی, جعفر, شفیعی, مریم, لطیفی, میثم, وردی علایی, طیبه. (1395). الگوی اسلامی- ایرانی مدیران مدارس اُسوه در نظام آموزش‌وپرورش: پژوهشی کیفی. مدیریت مدرسه, 4(2), 1-21.fa_IR
dc.identifier.issn2538-4724
dc.identifier.issn2538-4732
dc.identifier.urihttp://jsa.uok.ac.ir/article_45326.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/197685
dc.description.abstractهدف این پژوهش، طراحی الگوی مدیر آموزشی اُسوه در نظام آموزش‌وپرورش و سپس ارزیابی مدیران مدارس تهران براساس این الگو بود. روش پژوهش مطالعۀ موردی کیفی بود که مشارکت‌کنندگان بالقوۀ این بخش سه گروه مدیران نمونۀ مدارس، مدیران حوزه‌های علمیۀ شهر تهران و کادر آموزشی و اداری مدارس (گروه‌های کانونی) را تشکیل دادند که با روش نمونه‌گیری هدفمند و تکنیک معیار و براساس اشباع نظری مشارکت‌کنندگان پژوهش انتخاب شدند. مضامین مربوط به مدیر آموزشی اُسوه در قالب هشتادونُه مضمون پایه (اولیه)، پنج مضمون سازمان‌دهنده (اصلی) و یک مضمون فراگیر، از مصاحبۀ عمیق نیمه‌ساختمند با مشارکت‌کنندگان و بررسی اسناد اسلامی مانند کتاب قرآن و نهج البلاغه استخراج و در قالب شبکۀ مضامین مدیر آموزشی اُسوه ترسیم شد.fa_IR
dc.format.extent631
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه کردستانfa_IR
dc.publisherUniversity of Kordestanen_US
dc.relation.ispartofمدیریت مدرسهfa_IR
dc.relation.ispartofJsaen_US
dc.subjectآموزش و پرورشfa_IR
dc.subjectمدیرآموزشیfa_IR
dc.subjectاُسوهfa_IR
dc.subjectالگوی ایرانی- اسلامیfa_IR
dc.titleالگوی اسلامی- ایرانی مدیران مدارس اُسوه در نظام آموزش‌وپرورش: پژوهشی کیفیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی-پژوهشی (کیفی)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه شیراز، گروه علوم تربیتی، شیراز، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه شیراز، گروه علوم تربیتی، شیراز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه شیراز، گروه علوم تربیتی، شیراز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه امام صادق (ع)، گروه مدیریت، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت آموزشی دانشگاه شیرازfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue2
dc.citation.spage1
dc.citation.epage21


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد