دوره 9, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
ارزیابی نقش عامل فردی در انتقال اثربخش آموزشهای ضمن خدمت کارکنان به محیط کار (دانشگاه شیراز, 2017-08-23)امروزه توانمندسازی و ایجاد فرصت برای بهکارگیری و انتقال آموختههای کارکنان به موقعیت شغلی از کلیدیترین دغدغههای مدیران سازمان در آموزشهای سازمانی بهشمار میرود. انتقال آموزش فرآیندی است که با ارزیابی آن میتوان نقاط ...
 
- 
تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفه-ای (دانشگاه شیراز, 2017-08-23)مطالعهی حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش ترکیبی بر موفقیت و رضایت فراگیران نظام آموزش فنی و حرفهای انجام گردید. ازنظر روش، مطالعهی کنونی شبه آزمایشی با طرح پیشآزمون - پسآزمون با گروه کنترل است. جامعهی آماری پژوهش، ...
 
- 
بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری (مورد مطالعه: دانشآموزان دبیرستانی استان کرمان) (دانشگاه شیراز, 2017-08-23)هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطهی سرمایههای اجتماعی و فرهنگی، فناوریهای نوین، دلبستگی و جنسیت با گرایش به تخریبگری در دانشآموزان دبیرستانی میباشد. جامعهی پژوهش شامل تمامی دانشآموزان دورهی متوسطه استان کرمان ...
 
- 
ارائهی مدلی علّی-تجربی از بررسی نقش واسطهگری درآمیزی تحصیلی در رابطهی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمتخود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی (دانشگاه شیراز, 2017-08-23)مطالعهی حاضر با هدف تبیین رابطهی علّی بین باورهای خودکارآمدی تحصیلی، حرمتخود تحصیلی، درآمیزی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی به انجام رسید. برای رسیدن به این مهم، 384 دانشآموز (198 پسر و 186 دختر) دوم ...
 
- 
بررسی رابطهی بین نیازهای اساسی روانشناختی و اضطراب آمار دانشجویان رشتهی روانشناسی (دانشگاه شیراز, 2017-08-23)درس آمار در میان دانشجویان رشتهی روانشناسی جزء اضطرابآورترین درسهای دانشگاهی محسوب میشود. این اضطراب اثرات منفی بر عملکرد دانشجویان در درس آمار میگذارد. هدف از پژوهش حاضر تعیین رابطهی بین نیازهای اساسی روانشناختی ...
 
- 
رابطهی تابآوری، امیدواری و هوش هیجانی با فرسودگی تحصیلی در دانشجویان (دانشگاه شیراز, 2017-08-23)زندگی تحصیلی یکی از مهمترین ابعاد زندگی اشخاص و جوامع است. موفقیت و رضایت از تحصیل نشاندهندهی پیشرفت و هدفمند بودن آن جامعه میباشد. در این میان یکی از عواملی که به شکل منفی بر عملکرد تحصیلی فراگیران اثرگذار بوده و ...
 



