مرور دوره 8, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
بررسی رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده/ استادان و جرأت ورزی در دانشجویان با واسطهگری تنظیم هیجان (دانشگاه شیراز, 2017-02-19)مهارت جرأتورزی یا رفتار جرأتورزانه نقش مهمی در برقراری و حفظ ارتباطات و تعاملات بین فردی دارد. جرأتورزی در مفهوم به معنای توانایی دفاع از مواضع خود، دستیابی به اهداف و فائق آمدن بر دشواریها، مصمم بودن در رفتار بدون ...
 
- 
تدوین برنامه ی آموزشی افزایش علاقه ی اجتماعی (والد-کودک) و بررسی اثربخشی آن در افزایش میزان علاقه ی اجتماعی دانش آموزان با اختلال نافرمانی مقابله ای (دانشگاه شیراز, 2017-02-19)پژوهش حاضر با هدف تدوین برنامهی افزایش علاقهی اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر میزان علاقهی اجتماعی دانشآموزان با اختلال نافرمانی مقابلهای انجام شد. روش تحقیق حاضر آزمایشی است و برای جمعآوری دادهها از طرح آزمایشی ...
 
- 
رابطه ی هویت اخلاقی با بیصداقتی تحصیلی: بررسی نقش تعدیلی جنسیت (دانشگاه شیراز, 2017-02-19)بیصداقتی تحصیلی شامل عدول از اصول اخلاقی و قوانین در انجام تکالیف تحصیلی است که برای فرد امتیاز یا اعتبار علمی و آموزشی بههمراه دارد. تحول اخلاقی و سطح درونیشدن اخلاقیات ازجمله عوامل تعیینکنندهی بیصداقتی تحصیلی بهحساب ...
 
- 
فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روان شناختی: پیشبینیکنندههای یادگیری در محیط کار (دانشگاه شیراز, 2017-02-19)هدف از انجام این پژوهش، بررسی روابط مستقیم و غیرمستقیم فرهنگ یادگیری سازمانی، اثربخشی مدیریتی و توانمندسازی روانشناختی با یادگیری کارکنان در محیط کار بود. در این پژوهش همبستگی، دادهها با مشارکت 117 نفر از کارکنان دو ...
 
- 
نقش سبکهای اسنادی در هیجانهای خودآگاه شرم و گناه در دانش آموزان دوره ابتدایی (دانشگاه شیراز, 2017-02-19)اخیراً باب جدیدی در مطالعات هیجانها، تحت عنوان هیجانهای خودآگاه، مطرح شده است؛ اما تحقیقات کمی درباره معنا،رشد و مکانیزمهای اثرگذاری آنها، انجام شده است. بر همین اساس، پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش سبکهای اسنادی در ...
 



