نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشیروانی, طهماسبfa_IR
dc.contributor.authorاحسانی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorکوزه چیان, هاشمfa_IR
dc.contributor.authorامیری, مجتبیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:06:52Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:06:52Z
dc.date.available1399-07-09T01:06:52Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:06:52Z
dc.date.issued2020-04-20en_US
dc.date.issued1399-02-01fa_IR
dc.date.submitted2018-02-05en_US
dc.date.submitted1396-11-16fa_IR
dc.identifier.citationشیروانی, طهماسب, احسانی, محمد, کوزه چیان, هاشم, امیری, مجتبی. (1399). طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد). مدیریت و توسعه ورزش, 9(1), 62-78. doi: 10.22124/jsmd.2020.4286fa_IR
dc.identifier.issn2322-4800
dc.identifier.issn2538-5348
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22124/jsmd.2020.4286
dc.identifier.urihttps://jsmd.guilan.ac.ir/article_4286.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/192387
dc.description.abstractهدف: هدف از انجام پژوهش حاضر طراحی مدل شایستگی­های مدیران بازاریاب ورزشیبا استفاده از نظریه داده بنیاد بود.   روش‌شناسی: روش تحقیق حاضر کیفی بوده و با ماهیت اکتشافی- بنیادی انجام گرفت جامعه تحقیق شامل اساتید مدیریت ورزشی، مدیران عامل و بازاریابان باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران، اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بودند. بر اساس روش نظریة داده بنیاد، مصاحبه­ها پس از کدگذاری تجزیه و تحلیل شدند. یافته‌ها: در مجموع 682 کد اولیه از تجزیه و تحلیل 17 مصاحبه بدست آمد. بعد از استخراج کدهای مشابه، 109 کد باز متمایز مشخص گردید. 109 کد باز استخراج شده از مصاحبه­ها در 23 گروه کدمحوری شامل شخصیتی، رفتاری، ارزشی، هوش سازمانی، هوش هیجانی، هوش استراتژیکی، هوش رقابتی، هوش تجاری، هوش اخلاقی، هوش فرهنگی، هوش سیاسی، هوش اجتماعی، مدیریتی، دانشی، ورزشی، مهارتی، مدیریت آمیخته بازاریابی، مدیریت مشتریان، مدیریت فروش، مدیریت برند، بخش­بندی بازار، بازاریابی جهانی، تحقیقات بازاریابی و بازاریابی اسلامی- اخلاقی قرار گرفتند. کدهای محوری در 4 گروه کد انتخابی شامل شایستگی­های پایه، هوشی، حرفه­ای و عملیاتی دسته­بندی شده­اند. در نهایت مدل تحقیق به­صورت هرمی (شامل 4 سطح) طراحی گردید. نتیجه‌گیری: مدل ارائه شده در این تحقیق می‌تواند به­عنوان ابزاری مناسب جهت شناسایی شایستگی­های مدیران بازاریاب ورزشی باشگاه‌های فوتبال مورد استفاده قرار گیرد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه گیلانfa_IR
dc.publisherUniversity of Guilanen_US
dc.relation.ispartofمدیریت و توسعه ورزشfa_IR
dc.relation.ispartofSport Management and Developmenten_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22124/jsmd.2020.4286
dc.subjectمدلfa_IR
dc.subjectشایستگیfa_IR
dc.subjectمدیران بازاریابfa_IR
dc.subjectبازاریاب ورزشیfa_IR
dc.titleطراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت ورزشی دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت دولتی دانشگاه تهران، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue1
dc.citation.spage62
dc.citation.epage78


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد