نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمحمدی, فروغfa_IR
dc.contributor.authorکلاته سیفر ی, معصومهfa_IR
dc.contributor.authorرحمانی تبار, نریمانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:06:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:06:33Z
dc.date.available1399-07-09T01:06:33Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:06:33Z
dc.date.issued2018-02-20en_US
dc.date.issued1396-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-04-15en_US
dc.date.submitted1395-01-27fa_IR
dc.identifier.citationمحمدی, فروغ, کلاته سیفر ی, معصومه, رحمانی تبار, نریمان. (1396). تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بربرند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه. مدیریت و توسعه ورزش, 6(3), 160-179. doi: 10.22124/jsmd.2018.2849fa_IR
dc.identifier.issn2322-4800
dc.identifier.issn2538-5348
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22124/jsmd.2018.2849
dc.identifier.urihttps://jsmd.guilan.ac.ir/article_2849.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/192283
dc.description.abstractهدف: هدف اصلی این پژوهش طراحی مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر برند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه بود. روش‌شناسی: پژوهش حاضر از توع توصیفی – همبستگی و تحلیلی است . جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه است که تعداد آنها برابر 180نفر بود ، تعداد 110 نفر با روش نمونه گیری  تصادفی ساده انتخاب شدند. پرسشنامه­ اثربخشی تبلیغات اینترنتی استاندارد محمدیان و همکاران (1389) و پرسشنامه میزان توجه به برند سازمانی مقیمی و همکاران  (1390 ) استفاده شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ها به تایید متخصصین مدیریت ورزشی رسید. پایایی آن­ها با آلفای کرونباخ محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روش­های آماری توصیفی و استنباطی از جمله تحلیل عاملی تاییدی با کمک دو نرم افزار SPSS.V.20 و AMOS.V.18 استفاده شد. یافته‌ها: نتایج تحقیق نشان می دهد اثربخشی تبلیغات اینترنتی و ابعاد آن بر میزان توجه برند سازمانی و ابعاد آن با ضریب مسیر 058/0ثاثیر مثبت و معنا داری دارد. درنهایت برازش مدل ذکرشده مطلوب می باشد. نتیجه‌گیری: تبلیغات اینترنتی اثربخش می تواند برای مدیران و بازاریابان جهت انجام برنامه ریزی های بهتر به منظور توجه به برند سازمانی و ایجاد فرصت های مناسب برای فعالیت های ورزشی بانوان تاثیر گذار باشد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه گیلانfa_IR
dc.publisherUniversity of Guilanen_US
dc.relation.ispartofمدیریت و توسعه ورزشfa_IR
dc.relation.ispartofSport Management and Developmenten_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22124/jsmd.2018.2849
dc.subjectتبلیغات اینترنتیfa_IR
dc.subjectبرند سازمانیfa_IR
dc.subjectباشگاه ایروبیکfa_IR
dc.titleتدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بربرند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی و رسانه های ورزشی دانشگاه مازندرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه مازندرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد کرمانشاهfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue3
dc.citation.spage160
dc.citation.epage179


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد