تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بربرند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه
(ندگان)پدیدآور
محمدی, فروغکلاته سیفر ی, معصومهرحمانی تبار, نریمان
نوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف: هدف اصلی این پژوهش طراحی مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر برند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه بود. روششناسی: پژوهش حاضر از توع توصیفی – همبستگی و تحلیلی است . جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه است که تعداد آنها برابر 180نفر بود ، تعداد 110 نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. پرسشنامه اثربخشی تبلیغات اینترنتی استاندارد محمدیان و همکاران (1389) و پرسشنامه میزان توجه به برند سازمانی مقیمی و همکاران (1390 ) استفاده شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه ها به تایید متخصصین مدیریت ورزشی رسید. پایایی آنها با آلفای کرونباخ محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات روشهای آماری توصیفی و استنباطی از جمله تحلیل عاملی تاییدی با کمک دو نرم افزار SPSS.V.20 و AMOS.V.18 استفاده شد. یافتهها: نتایج تحقیق نشان می دهد اثربخشی تبلیغات اینترنتی و ابعاد آن بر میزان توجه برند سازمانی و ابعاد آن با ضریب مسیر 058/0ثاثیر مثبت و معنا داری دارد. درنهایت برازش مدل ذکرشده مطلوب می باشد. نتیجهگیری: تبلیغات اینترنتی اثربخش می تواند برای مدیران و بازاریابان جهت انجام برنامه ریزی های بهتر به منظور توجه به برند سازمانی و ایجاد فرصت های مناسب برای فعالیت های ورزشی بانوان تاثیر گذار باشد.
کلید واژگان
تبلیغات اینترنتیبرند سازمانی
باشگاه ایروبیک
شماره نشریه
3تاریخ نشر
2018-02-201396-12-01
ناشر
دانشگاه گیلانUniversity of Guilan
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکترای مدیریت بازاریابی و رسانه های ورزشی دانشگاه مازندراندانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه مازندران
دانشجوی دکترای مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد کرمانشاه
شاپا
2322-48002538-5348



