نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعجم, علی اکبرfa_IR
dc.contributor.authorجعفری ثانی, حسینfa_IR
dc.contributor.authorمهرام, بهروزfa_IR
dc.contributor.authorآهنچیان, محمد رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:00:16Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:00:16Z
dc.date.available1399-07-09T01:00:16Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:00:16Z
dc.date.issued2012-09-22en_US
dc.date.issued1391-07-01fa_IR
dc.date.submitted2017-10-17en_US
dc.date.submitted1396-07-25fa_IR
dc.identifier.citationعجم, علی اکبر, جعفری ثانی, حسین, مهرام, بهروز, آهنچیان, محمد رضا. (1391). نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی. پژوهش در برنامه ریزی درسی, 9(34), 1-17.fa_IR
dc.identifier.issn2676-3281
dc.identifier.issn2676-5179
dc.identifier.urihttp://jsr-e.khuisf.ac.ir/article_534239.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/190117
dc.description.abstractهدف از این پژوهش، بررسی نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت‌های رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان در رویکرد یادگیری ترکیبی است. تحقیق، از نوع توصیفی ـ مقایسه‌ای بوده و جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور شهر مشهد است که از میان آنان با استفاده از فرمول کوکران، 382 نفر به روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده‌ها، شامل پرسش‌نامه یادگیری خودتنظیمی پینتریچ و دی‌گروت، پرسش‌نامه محقق‌ساخته مهارت رایانه‌ای و پرسش‌نامه دیدگاه دانشجویان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی می‌شود. نتایج پژوهش نشان می‌دهد که بین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی زنان و مردان تفاوت وجود نداشته است و دانشجویان دیدگاه موافقی نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی داشتند. بین راهبردهای یادگیری خودتنظمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان در رویکرد یادگیری ترکیبی ارتباط وجود داشته است. بنابراین راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی پیش‌بینی کننده‌های مناسبی برای دیدگاه دانشجویان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی هستندfa_IR
dc.format.extent817
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران)fa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش در برنامه ریزی درسیfa_IR
dc.relation.ispartofResearch in Curriculum Planningen_US
dc.subjectیادگیری ترکیبیfa_IR
dc.subjectتعامل همزمان و ناهمزمانfa_IR
dc.subjectخودتنظیمیfa_IR
dc.subjectمهارت رایانه‌ایfa_IR
dc.subjectپیشرفت تحصیلیfa_IR
dc.titleنقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.department1دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی، دانشگاه فردوسی، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.department2استادیار گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی، دانشگاه فردوسی، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.department3دانشیار گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی، دانشگاه فردوسی، مشهد، ایرانfa_IR
dc.contributor.department4دانشیار گروه علوم تربیتی و روان‌شناسی، دانشگاه فردوسی، مشهد، ایرانfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue34
dc.citation.spage1
dc.citation.epage17


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد