مرور دوره 15, شماره 57 بر اساس موضوع "اعتباریابی الگو"

  • اعتباریابی الگوی مفهومی کیفیت‌بخشی یادگیری الکترونیکی 

    صالحی نجف آبادی, نعمت اله (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2018-08-23)
    هدف پژوهش حاضر ارائه الگوی مفهومی کیفیت‌بخشی یادگیری الکترونیکی است و از روش آمیخته از نوع اسنادی تحلیلی و توصیفی پیمایشی و از طرح اکتشافی استفاده گردید. در پژوهش کیفی از بررسی پیشینه و الگوهای قبلی، کدگذاری و تکنیک دلفی ...