مرور دوره 1, شماره 13 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
- 
تأثیر سه منبع قدرت در مدرسه روی اطاعت محض دانشآموزان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-03-21)چکیده برای مقایسه تأثیر سه منبع قدرت (مدیر، معاون و معلم مستقیم) در مدرسه روی اطاعت محض دانشآموزان، یک آزمایش میدانی روی نمونه 660 نفری از جامعه دانشآموزان مناطق بیستگانه آموزش و پرورش شهر تهران اجرا شد. ابتدا منابع ...
 
- 
تعیین مؤلفههای نظارت حمایتی و ارائه مدل ادراکی مناسب برای آن در نظام آموزش و پرورش کشور. (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2007-03-21)چکیده پژوهش حاضر با هدف تدوین مدلی برای نظارت حمایتی صورت گرفته است. روش این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری آن را کلیه اعضای هیأت علمی رشتههای علوم تربیتی، معلمان راهنما، ارزشیابان، کارشناسان و مسؤولان ...
 



