دوره 3, شماره 12
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تبیین ارزیابی تمایل و وفاداری مشتریان بالقوه به خرید از فروشگاههای اینترنتی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)هدف این مقاله تبیین و ارزیابی تمایل به تداوم و تکرار خرید مشتریان از فروشگاههای اینترنتی است تا وضعیت آنها، در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار در یک فروشگاه اینترنتی مشخص شود. جامعه آماری تحقیق با دو ویژگی، ...
-
راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاهها
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)هدف از پژوهش حاضر بررسی موانع تولید علم در ابعاد سازمانی ـ مدیریتی، مالی و راهبردی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی 90ـ 1389 بود. روش تحقیق توصیفی ـ پیمایشی و جامعۀ آماری 546 نفر شامل کلیۀ اعضای ...
-
رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)هدف از پژوهش حاضر، شناسایی رابطة بین رهبری دانش و هوش سازمانی با اثربخشی سازمانی در دانشگاه بوعلی سینای همدان است. روش پژوهش از نوع توصیفی ـ همبستگی میباشد. جامعة آماری شامل کلیة کارکنان دانشگاه بوعلی سینا به تعداد 313 ...
-
ّتبیین و ارزیابی شاخصهای رقابتی دانشگاههای مجازی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)در این مقاله با بررسی شاخصهای تأثیرگذار برای کسب موفقیت دانشگاههای مجازی در دنیای رقابت مبتنی بر یادگیری الکترونیک، راهکارهایی را برای بهبود عملکرد دانشگاه ارائه مینماید. از اینرو، این تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی است ...
-
تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)مدیریت دانش میتواند بهعنوان یک عامل متفاوت در محیط تجارت الکترونیک عمل نماید و به افراد در پذیرش راحتتر و سریعتر نقشها و مسئولیتهای جدیدشان در محیط تجارت الکترونیکی کمک نماید. پیادهسازی مدیریت دانش موفق مستلزم شناخت ...
-
الگوی تعامل استراتژیک در شرکتهای هلدینگ
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)هدف اعم مقاله، تبیین الگوی فعال استراتژیک در شرکتهای هلدینگ است. در این نوع پژوهش شرکت مادر از طریق اثر مستقل، اثر ارتباطی، اثر خدماتی و اثر توسعهای بر شرکتهای تابعه اعمال نفوذ کرده و ارزشآفرینی میکند. شرکتهای مادر ...



