دوره 3, شماره 12

 

ارسال های اخیر

  • تبیین ارزیابی تمایل و وفاداری مشتریان بالقوه به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی 

    حسینی, میرزا حسن (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)
    هدف این مقاله تبیین و ارزیابی تمایل به تداوم و تکرار خرید مشتریان از فروشگاه‌‌‌­های اینترنتی است تا وضعیت آن­‌ها، در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار در یک فروشگاه اینترنتی مشخص شود. جامعه آماری تحقیق با دو ویژگی، ...

  • راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاه‌ها 

    نوروزی, عباسعلی؛ ابوالقاسمی, محمود؛ قهرمانی, محمد (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)
    هدف از پژوهش حاضر بررسی موانع تولید علم در ابعاد سازمانی ـ مدیریتی، مالی و راهبردی از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی 90ـ 1389 بود. روش تحقیق توصیفی ـ پیمایشی و جامعۀ آماری 546 نفر شامل کلیۀ اعضای ...

  • رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی 

    اسکندری, اصغر؛ گیلانی, مریم؛ اردلان, محمدرضا (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)
    هدف از پژوهش حاضر، شناسایی رابطة بین رهبری دانش و هوش سازمانی با اثربخشی سازمانی در دانشگاه بوعلی سینای همدان است. روش پژوهش از نوع توصیفی ـ همبستگی می­‌باشد. جامعة آماری شامل کلیة کارکنان دانشگاه بوعلی سینا به تعداد 313 ...

  • ّتبیین و ارزیابی شاخص‌های رقابتی دانشگاه‌های مجازی 

    یزدان‌پناه, احمدعلی؛ بیات, الناز (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)
    در این مقاله با بررسی شاخص‌­های تأثیرگذار برای کسب موفقیت دانشگاه­‌های مجازی در دنیای رقابت مبتنی بر یادگیری الکترونیک، راهکارهایی را برای بهبود عملکرد دانشگاه ارائه می‌­نماید. از این‌رو، این تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی است ...

  • تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی 

    هوشمند, هانیه؛ افسر, امیر (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)
    مدیریت دانش می‌تواند به­‌عنوان یک عامل متفاوت در محیط تجارت الکترونیک عمل نماید و به افراد در پذیرش راحت‌تر و سریع‌تر نقش‌ها و مسئولیت‌های جدیدشان در محیط تجارت الکترونیکی کمک نماید. پیاده‌سازی مدیریت دانش موفق مستلزم شناخت ...

  • الگوی تعامل استراتژیک در شرکت‌های هلدینگ 

    سبحان‌اللهی, محمد‌علی؛ رحمان‌سرشت, حسین؛ اصلی‌بیگی, فرزانه (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-02-19)
    هدف اعم مقاله، تبیین الگوی فعال استراتژیک در شرکت­‌های هلدینگ است. در این نوع پژوهش شرکت مادر از طریق اثر مستقل، اثر ارتباطی، اثر خدماتی و اثر توسعه‌ای بر شرکت‌های تابعه اعمال نفوذ کرده و ارزش‌آفرینی می‌­کند. شرکت‌های مادر ...