دوره 4, شماره 15
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-11-22)از آنجا که در کسبوکارهای امروزی ایجاد وفاداری در مشتری مفهومی است که در کسبوکارهای امروزی به لحاظ اینکه مشتریان وفادار به مؤلفه اصلی موفقیت سازمانی درآمدهاند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتهاست. مشتریان وفادار بیشتر ...
 
- 
الگوشناسی آهنگ تغییر در ارزش افزوده اقتصادی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-11-22)تحقیق حاضر به دنبال پاسخ به این سؤال است که آیا آهنگ تغییر در ارزش افزودۀ اقتصادی (EVAM) در مقایسه با نسبتهای حسابداری در توصیف عملکرد شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران، مناسبتر است. هدف اصلی، فراهم ...
 
- 
الگوی غنیسازی و اشتیاق شغلی برای سنجش میزان تمایل به ترک خدمت کارکنان (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-11-22)هدف این تحقیق بررسی رابطۀ میان ابعاد غنیسازی شغلی با اشتیاق شغلی و تمایل به ترک خدمت کارکنان بوده است. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعۀ آماری 154 نفر از کارکنان ادارۀ آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان است که ...
 
- 
پویاییشناسی استراتژیک صنعت روانکارها (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-11-22)زنجیرۀ ارزش1بیانگر دو دسته فعالیتهای اصلی و پشتیبان در سازمانهای تولیدی است. راهبرد سازمان باید موضوعات مختلف راهبردی را که در فعالیتهای اصلی و پشتیبان شناسایی شدهاند، پوشش داده و عوامل تأثیرگذار بر ...
 
- 
بحران فزونی مصارف نسبت به منابع (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-11-22)از آنجا که صندوقهای بازنشستگی از جمله نهادهای مهم و تأثیرگذار بر شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه بهشمار میروند، مطالعه و بررسی دقیق مسائل پیش روی آنها اجتناب ناپذیر بهنظر میرسد. فزونی بیش از اندازة مصارف بر منابع ...
 
- 
سبکهای رهبری و تفکر استراتژیک در سطح سازمانی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-11-22)امروزه سازمانها بهدلیل تغییرات شدید محیط پیرامون و تکنولوژی با مشکلاتی مواجه هستند که هر روز پیچیدهتر میشوند. حل آن نیازمند سبک رهبری مناسب و توانایی تفسیر رخدادها و وقایع غیر مرتبط و برنامهریزی نشده است. که این ...
 
- 
آیندهنگاری مبتنی بر فنون شناختی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-11-22)هدف این مقاله ارائه چارچوبی برای آیندهنگاری با تمرکز بر نقش رویکردهای شناختی و ترکیب آن با مفهوم نقشة شناختی فازی است. چارچوب پیشنهادی از سه مرحلة پیشآیندهنگاری، اصلی و پساآیندهنگاری تشکیل میشود. در مرحلة اصلی ...
 
- 
راهبردهای احیا و عملکرد تجاری در شرایط رکود اقتصادی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-11-22)در این مقاله، الگوی رابطه بین راهبردهای احیا و عملکرد تجاری در شرایط رکود اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش تبیینی- توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعة آماری، مدیران ارشد بیست شرکت پذیرفتهشده در بورس اوراق ...
 
- 
تبیین راهبردهای رقابتپذیری شهر تهران (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2013-11-22)امروزه یکی ازمسائل مهم اقتصاد شهری، رقابت شدید میان شهرها در مقیاس جهانی است و تعداد زیادی از شهرها برای جلب سرمایهگذاری خارجی و توانمندتر شدن با یکدیگر به رقابت برخاستهاند. با لحاظ این مهم این مقاله به بررسی و تحلیل ...
 



