| dc.contributor.author | تقی یاره, فتانه | fa_IR |
| dc.contributor.author | سیادتی, مولودی | fa_IR |
| dc.contributor.author | عروجی, فاطمه | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T00:46:58Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:46:58Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T00:46:58Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T00:46:58Z | |
| dc.date.issued | 2009-09-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1388-07-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2020-05-27 | en_US |
| dc.date.submitted | 1399-03-07 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | تقی یاره, فتانه, سیادتی, مولودی, عروجی, فاطمه. (1388). اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی. فناوری آموزش, 3(4), 235-246. doi: 10.22061/tej.2009.1331 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2008-0441 | |
| dc.identifier.issn | 2345-5462 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.22061/tej.2009.1331 | |
| dc.identifier.uri | http://jte.sru.ac.ir/article_1331.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/185373 | |
| dc.description.abstract | <strong>امروزه تحقیقات زیادی در سیستمهای یادگیری تطبیقی مبتنی بر وب، در حال انجام است به نحوی که بتوان سیستم را مطابق سبک یادگیری کاربر، شخصی سازی نمود. تاکنون سبک های یادگیری گوناگونی معرفی شدهاند که از آن میان کارایی مدل جکسون در این مقاله مد نظر قرار میگیرد تا اثربخشی این مدل در مدلسازی رفتارها و سبک یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی مشخص گردد. در این تحقیق پس از مشخص نمودن سبک یادگیری یادگیرندگان، محتوای آموزشی مطابق سبک مشخص شده به یادگیرنده ارائه گردید. یافتههای این تحقیق نشان میدهد در یک گروه تفاوتهایی میان کسانیکه مطابق سبک یادگیری خود آموزش میبینند با سایرین وجود دارد؛ اما در گروه دیگر تفاوتی مشاهده نشد. هر چند این ارزیابی در یک محیط آموزشی انجام شده است، میتوان آنرا به اینصورت تعمیم داد که لحاظ نمودن مسائل پداگوژی میتواند در بالا بردن کارایی سیستمهای یادگیری الکترونیکی مؤثر باشد.</strong> | fa_IR |
| dc.format.extent | 1274 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی | fa_IR |
| dc.publisher | Shahid Rajaee Teacher Training University | en_US |
| dc.relation.ispartof | فناوری آموزش | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Technology of Education Journal (TEJ) | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.22061/tej.2009.1331 | |
| dc.subject | یادگیری الکترونیکی | fa_IR |
| dc.subject | سبک یادگیری | fa_IR |
| dc.subject | مدل جکسون | fa_IR |
| dc.subject | اندازه گیری | fa_IR |
| dc.subject | اثربخشی | fa_IR |
| dc.subject | شخصی سازی | fa_IR |
| dc.subject | فناوری آموزش- ارزشیابی و آزمون سازی | fa_IR |
| dc.title | اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشـکده مهندسـی بـرق و کـامپیوتر، دانشـگاه تهـران،تهران،ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | فنـاوری اطلاعات، دانشـکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه تهران،تهران،ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه تهران،تهران،ایران | fa_IR |
| dc.citation.volume | 3 | |
| dc.citation.issue | 4 | |
| dc.citation.spage | 235 | |
| dc.citation.epage | 246 | |