نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorتقی یاره, فتانهfa_IR
dc.contributor.authorسیادتی, مولودیfa_IR
dc.contributor.authorعروجی, فاطمهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:46:58Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:46:58Z
dc.date.available1399-07-09T00:46:58Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:46:58Z
dc.date.issued2009-09-23en_US
dc.date.issued1388-07-01fa_IR
dc.date.submitted2020-05-27en_US
dc.date.submitted1399-03-07fa_IR
dc.identifier.citationتقی یاره, فتانه, سیادتی, مولودی, عروجی, فاطمه. (1388). اندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی. فناوری آموزش, 3(4), 235-246. doi: 10.22061/tej.2009.1331fa_IR
dc.identifier.issn2008-0441
dc.identifier.issn2345-5462
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22061/tej.2009.1331
dc.identifier.urihttp://jte.sru.ac.ir/article_1331.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/185373
dc.description.abstract<strong>امروزه تحقیقات زیادی در سیستم­های یادگیری تطبیقی مبتنی بر وب، در حال انجام است به نحوی که بتوان سیستم را مطابق سبک یادگیری کاربر، شخصی سازی نمود. تاکنون سبک های یادگیری گوناگونی معرفی شده­اند که از آن میان کارایی مدل جکسون در این مقاله مد نظر قرار می­گیرد تا اثربخشی این مدل در مدلسازی رفتارها و سبک یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقی مشخص گردد. در این تحقیق پس از مشخص نمودن سبک یادگیری یادگیرندگان، محتوای آموزشی مطابق سبک مشخص شده به یادگیرنده ارائه گردید. یافته­های این تحقیق نشان می­دهد در یک گروه تفاوت­هایی میان کسانی­که مطابق سبک یادگیری خود آموزش  می­بینند با سایرین وجود دارد؛ اما در گروه دیگر تفاوتی مشاهده نشد. هر چند این ارزیابی در یک محیط آموزشی انجام شده است،   می­توان آن­را به این­صورت تعمیم داد که لحاظ نمودن مسائل پداگوژی می­تواند در بالا بردن کارایی سیستم­های یادگیری الکترونیکی مؤثر باشد.</strong>fa_IR
dc.format.extent1274
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییfa_IR
dc.publisherShahid Rajaee Teacher Training Universityen_US
dc.relation.ispartofفناوری آموزشfa_IR
dc.relation.ispartofTechnology of Education Journal (TEJ)en_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22061/tej.2009.1331
dc.subjectیادگیری الکترونیکیfa_IR
dc.subjectسبک یادگیریfa_IR
dc.subjectمدل جکسونfa_IR
dc.subjectاندازه گیریfa_IR
dc.subjectاثربخشیfa_IR
dc.subjectشخصی سازیfa_IR
dc.subjectفناوری آموزش- ارزشیابی و آزمون سازیfa_IR
dc.titleاندازه گیری میزان اثربخشی و کارایی مدل جکسون در یادگیری یادگیرندگان در سیستم یادگیری الکترونیکی تطبیقیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشـکده مهندسـی بـرق و کـامپیوتر، دانشـگاه تهـران،تهران،ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentفنـاوری اطلاعات، دانشـکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه تهران،تهران،ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentمهندسی کامپیوتر- نرم افزار، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه تهران،تهران،ایرانfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue4
dc.citation.spage235
dc.citation.epage246


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد