مرور دوره 7, شماره 4 بر اساس عنوان

  • بررسی رابطه نگرش نسبت به یادگیری به کمک رایانه و خودتنظیمی آموزشی و انگیزش در یادگیری زبان خارجه 

    مشکوه, مریم؛ فروزش نیا, سمیه (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2013-09-23)
    هدف از پژوهش حاضر، بررسی نگرش دانش آموزان دوره راهنمایی نسبت به یادگیری به کمک رایانه آموزشی و انگیزش در یادگیری زبان خارجه است. جامعه آماری تحقیق شامل 213 دانش آموز دوره راهنمایی است که در مدارس دخترانه و پسرانه

  • تأثیر بهره گیری از آموزش با استفاده از نقشه های مفهومی رایانه ای در میزان یادگیری 

    مهدی زاده, حسین؛ اسلام پناه, مریم؛ پیاب, دلشاد (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2013-09-23)
    این پژوهش، با هدف تعیین میزان تأثیر کاربرد ترسیم نقشه های مفهومی رایانه ای در مقایسه با روش رایج ترسیم نقشه های مفهومی( قلم - کاغذی)، در افزایش سطح یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زمین شناسی دوره دبیرستان انجام ...

  • تأثیر روش طرحواره رایانهای روی یادگیری واژگان و استقلال فراگیران زبان 

    علیزاده, ایمان (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2013-09-23)
    هدف اصلی این تحقیق بررسی نقش روش طرحواره رایانه ای روی یادگیری واژگان و استقلال فراگیران زبان است. برای نیل به این هدف، مفاهیم مختلف به همراه لغات مرتبط به هر مفهوم انتخاب شدند. سپس یک آزمون زبان انگلیسی عمومی به ...

  • لزوم آموزش سواد محیطی در رشته معماری 

    میرریاحی, سعید؛ قارونی, فاطمه (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2013-09-23)
    سواد محیطی 1 حوزه اصلی فعالیتهایی است که دانستن آن، برای افراد بهعنوان مصرف کننده، تولیدکننده و ناظر ضروری به نظر میرسد. هدف از آموزش محیطی بالا بردن و ارتقاء سواد کاربردی افراد است. مفهوم سواد محیطی شامل دانش (حقایق، ...