مرور دوره 7, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی رابطه نگرش نسبت به یادگیری به کمک رایانه و خودتنظیمی آموزشی و انگیزش در یادگیری زبان خارجه
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2013-09-23)هدف از پژوهش حاضر، بررسی نگرش دانش آموزان دوره راهنمایی نسبت به یادگیری به کمک رایانه آموزشی و انگیزش در یادگیری زبان خارجه است. جامعه آماری تحقیق شامل 213 دانش آموز دوره راهنمایی است که در مدارس دخترانه و پسرانه
-
تأثیر بهره گیری از آموزش با استفاده از نقشه های مفهومی رایانه ای در میزان یادگیری
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2013-09-23)این پژوهش، با هدف تعیین میزان تأثیر کاربرد ترسیم نقشه های مفهومی رایانه ای در مقایسه با روش رایج ترسیم نقشه های مفهومی( قلم - کاغذی)، در افزایش سطح یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زمین شناسی دوره دبیرستان انجام ...
-
تأثیر روش طرحواره رایانهای روی یادگیری واژگان و استقلال فراگیران زبان
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2013-09-23)هدف اصلی این تحقیق بررسی نقش روش طرحواره رایانه ای روی یادگیری واژگان و استقلال فراگیران زبان است. برای نیل به این هدف، مفاهیم مختلف به همراه لغات مرتبط به هر مفهوم انتخاب شدند. سپس یک آزمون زبان انگلیسی عمومی به ...
-
لزوم آموزش سواد محیطی در رشته معماری
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2013-09-23)سواد محیطی 1 حوزه اصلی فعالیتهایی است که دانستن آن، برای افراد بهعنوان مصرف کننده، تولیدکننده و ناظر ضروری به نظر میرسد. هدف از آموزش محیطی بالا بردن و ارتقاء سواد کاربردی افراد است. مفهوم سواد محیطی شامل دانش (حقایق، ...



