مرور دوره 9, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
ارزیابی عوامل تأثیرگذار بر میزان موفقیت نظام آموزش دورمحور تعاملی مبتنی بر وب2 در دبیرستانها
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-12-22)امروزه در جهان و بالتبع در کشور ما ایران نظام آموزش دور محور در مقاطع مختلف آموزش به صورت روزافزون در حال توسعه میباشد. نظامهای آموزشی جهان در شرایط حاضر رویکردی متفاوت نسبت به گذشته در زمینه آموزش و روشهای آن اتخاذ ...
-
بررسی تأثیر استفاده از ابزارهای تحت وب در آموزش زبان انگلیسی در ایران
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-12-22)استفاده از ابزار وب مبنا با هدف ایجاد فضایی مؤثر و پویا در امر آموزش به طور کلی و در آموزش زبان انگلیسی به طور خاص در حال گسترش است. علیرغم گستره وسیع ابزارهای تحت وب موجود هنوز آن چنان که شایسته است، ابزارهای مفید و مناسب ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-12-22)هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط دانشجویان دانشگاه ارومیه بود. بدین منظور مدل پذیرش فناوری گسترشیافته و متغیرهای اضطراب و خودکارآمدی رایانه، حمایت سازمانی و ارزشهای فرهنگی (ابهام گریزی و فاصله ...
-
شناسایی ابعاد و تحلیل مدل مسیری ارزیابی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-12-22)تربیت بدنی و ورزش جزء لاینفک تعلیم و تربیت در دوره نوجوانی و جوانی است و به عنوان ابزاری مورد استفاده قرار میگیرد که فرصتهایی را برای کسب تجربیات زندگی واقعی افراد فراهم مینماید. لذا هدف از انجام این تحقیق، تبیین و ...
-
فراتحلیل اُلگوهای ارتباطی پیشنهاد شده در مقالات علمی و پژوهشی آموزش ریاضی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-12-22)پژوهش حاضر بهصورت «فراتحلیل» با هدف بررسی نقش و شیوههای ارتباط کلامی و غیرکلامی در یادگیری درس ریاضی تهیه شده است. به این منظور تحقیقات انجام شده (18 تحقیق) در خصوص آموزش درس ریاضی، که در قالب مقاله پژوهشی در فصلنامه ...
-
کاربرد درس الکترونیکی سازگار با سبکهای یادگیری دانشآموزان با الگوی ممتیک
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2014-12-22)طراحی یک سیستم آموزشی، کار وقتگیر و پر هزینهای است. از این رو ایجاد یک درس الکترونیکی مطابق با ویژگیهای هر فراگیر به منظور کاهش زمان یادگیری و افزایش بهرهوری آموزشی از اهمیت بسیاری برخوردار است. هدف از این پژوهش، تولید ...



