راهبرد تحقیق پیمایشی
(ندگان)پدیدآور
رحمتی, داریوشرحمتی, فرشادنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
امروزه پیمایشهای سازمانی یکی از مرسومترین و مورد قبولترین روشهای تحقیق در سازمانها میباشد. نخستین پیمایشهای سازمانی را میتوان برای اوّلین بار در سالهای آغازین پس از جنگ جهانی دوم و به عنوان ابزاری برای سنجش روحیه کارکنان دید.
از آن پس به نظر میرسد که به دلیل تأکید مدیران بر لزوم مشارکت در تصمیمگیری، رضایت خاطر مشتریان، بالا رفتن کیفیت محصولات و بهینه نمودن روشهای کار و فعالیت، محبوبیت این روش افزایش یافت.
کلید واژگان
راهبردتحقیق
پیمایش
شماره نشریه
6تاریخ نشر
2011-09-231390-07-01




