نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرحمتی, داریوشfa_IR
dc.contributor.authorرحمتی, فرشادfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:30:13Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:30:13Z
dc.date.available1399-07-09T00:30:13Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:30:13Z
dc.date.issued2011-09-23en_US
dc.date.issued1390-07-01fa_IR
dc.identifier.citationرحمتی, داریوش, رحمتی, فرشاد. (1390). راهبرد تحقیق پیمایشی. فصلنامه علمی دانش انتظامی کرمانشاه, 1390(6), 9-26.fa_IR
dc.identifier.issn2322-3588
dc.identifier.urihttp://kermansha.jrl.police.ir/article_16381.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/178970
dc.description.abstractامروزه پیمایش‌های سازمانی یکی از مرسوم‌ترین و مورد قبول‌ترین روش‌های تحقیق در سازمان‌ها می‌باشد. نخستین پیمایش‌های سازمانی را می‌توان برای اوّلین بار در سال‌های آغازین پس از جنگ جهانی دوم و به عنوان ابزاری برای سنجش روحیه کارکنان دید‌. از آن پس به نظر می‌رسد که به دلیل ‌تأکید مدیران بر لزوم مشارکت در تصمیم‌گیری‌، رضایت خاطر مشتریان‌، بالا رفتن کیفیت محصولات و بهینه نمودن روش‌های کار و فعالیت‌، محبوبیت این روش افزایش یافت.fa_IR
dc.format.extent394
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherفرمانهی انتظامی استان کرمانشاهfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی دانش انتظامی کرمانشاهfa_IR
dc.relation.ispartofScientific-technical quarterly Danesh Entezami Kermanshahen_US
dc.subjectراهبردfa_IR
dc.subjectتحقیقfa_IR
dc.subjectپیمایشfa_IR
dc.titleراهبرد تحقیق پیمایشیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1390
dc.citation.issue6
dc.citation.spage9
dc.citation.epage26


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد