بررسی تطبیقی علائم تجاری معروف و مشهور به عنوان دو نوع علامت تجاری دارای شهرت
(ندگان)پدیدآور
حبیبا, سعیدچاوشی لاهرود, ابراهیمنوع مدرک
Textمقاله علمی - پژوهشی
زبان مدرک
فارسیکلید واژگان
حقوق سنتی علائم تجاریعلائم تجاری معروف
علائم تجاری مشهور
تنزیل (دایلوشن)
شماره نشریه
103تاریخ نشر
2015-08-231394-06-01
ناشر
دانشگاه مفیدMofid University
سازمان پدید آورنده
دانشیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهرانکارشناس ارشد حقوق مالکیت فکری دانشگاه تهران
شاپا
2423-46562676-6817
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
بررسی تاثیر تحریم های اقتصادی و تجاری بر روابط تجاری ایران و کشورهای شریک عمده تجاری
آقایی, مجید؛ رضاقلی زاده, مهدیه؛ محمدرضایی, مجید (مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست جمهوریCenter of Strategic Studies, 2018-11-22)در این مطالعه به بررسی تاثیر تحریمهای اقتصادی و تجاری بر روابط تجاری ایران و کشورهای عمده شریک تجاری در چارچوب یک الگوی جاذبه تعمیم یافته، با استفاده از مدلهای اقتصادسنجی پانل دیتا پرداخته میشود. الگوسازی مدل تحقیق بر ...
-
درگیری نشان تجاری رسانههای اجتماعی، ارزش ویژه نشان تجاری، عملکرد نشان تجاری: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر اعتماد
نوروزی, حسین؛ ملکی, نگین؛ عبدالله پور, سجاد (دانشگاه خوارزمی تهران, 2020-03-01)زمینه و هدف: امروزه دیگر حضور فیزیکی و تبلیغات سنتی به منظور رقابت در بازار بسیاری از کسب و کارها و خصوصا صنعت بانکداری کافی نیست و عصر رقابت به سمت محیط دیجیتال یا برخط گرایش پیدا کرده است. هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر ...
-
بازتعریف ابعاد مختلف سرزندگی در مراکز تجاری شهر تهران: مطالعه موردی مراکز تجاری چندمنظوره بزرگ مقیاس
شعبانی لکرانی, فهیمه؛ ماجدی, حمید؛ لبیب زاده, راضیه (دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران, 2025-02-19)هدف- سرزندگی به طور مشخص به مفهوم تنوع فعالیتها در عرصه همگانی و سازگاری آن با فضاهای شهری در چهارچوب نظامی از قرارگاههای رفتاری به حساب میآید. در این بین مراکز تجاری با دربرداشتن سهم قابل توجهی از مساحت مجموع شهر و نیز ...




