مرور دوره 6, شماره 16 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
گفتاو درونی به عنوان تمرین ذهنی مطالعه زبان اموزان انگلیسی به عوان زبان خارجی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2003-02-20)هدف این تحقیق بررسی میزان استفاده از گفتار درونی به عنوان تمرین ذهنی توسط زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سطوح مختلف بسندگی زبان می باشد . بعلاوه برخی ازخصوصیات و عملکردهای گفتار درونی آزمودنیها نیز در این مطالعه ...
 
- 
ارزیابی اولین دوره تربیت مدرس در کانون زبان ایرانیان (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2003-02-20)خلاصه مقاله : این مقاله گزارشی درباره اولین دوره جامع تربیت مدرس درکانون زبان ایران می باشد . این دوره که با حضور13 دانشجو معلم تشکیل شده6 ماه به طول انجامید . برنامه دوره در ٢ ترم ارائه شد که مجموعا ١٢٠ ساعت آموزشی را ...
 
- 
معدودیتهای تکاملی در فراگیری زبان دوم دسترسی به زبان های جهانی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2003-02-20)تعدادی از متخصصین بر این باورند که فرهنگی منفی بین آغاز فراگیری زبان دوم ونتایج آزمونهاو مختلف زبان دوم وجود دارد . تصور می مئود که نوعی زمان بندی بیولوژیکی در ارتباط با محدودیت تکاملی و رشد زبان دخالت دارد . دراین پژوهش ...
 
- 
عوامل دخیل در موفقیت مترجم شفاهی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2003-02-20)مطالعه ی اجمالی درباره ی عملکرد مترجم مکتوب یا مترجم شفاهی نمایانگر این واقعیت است که عوامل مختلفی در دستیابی مترجم به موفقیت در امر ترجمه دخیل اند. درمقاله ی حاضر سعی بر آن است به برخی از این عوامل اشاره شود ، هرچند کانون ...
 
- 
سنجش درباره ی فایده ی استفاده از اینترنت درکلاس های درک خواندن انگلیسی به عنوان زبان خارجی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2003-02-20)اینترنت ابزاری برای ارتباط آرای مردم با یکدیگر به حساب می آید و می تواند مجموعه ی موادی را برای ایجاد ارتباط به زبان خارجی در اختیار محقق قرار دهد . در مقاله حاضر کوشش خواهد شد به ویژگی های زبانی اینترنت در کاربرد زبان ...
 
- 
مقایسه تطبیقی یادگیری زبان انگلیسی دانش اموزان یک زبانه و دو زبانه دبیرستانی (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2003-02-20)کشور ایران حاوی مناطق جغرافیایی مختلف یک زبانه ، دو زبانه، و چند زبانه می باشد و در عین حال ، کلیه این مناطق دارای نظام آموزشی یکسان ، منجمله نظام آموزش زبان انگلیسی واحد در مقاطه راهنمایی و متوسطه می باشند . تحقیق حاضر ...
 



