مرور دوره 6, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
استفاده از شبکهی متحرک برای شبیه سازی عددی بالستیک داخلی موتور موشک سوخت جامد (یادداشت مهندسی)
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2010-06-22)در این تحقیق عملکرد یک موتور سوخت جامد با حل بالستیک داخلی آن مورد بررسی قرار گرفته و پارامترهای مورد نیاز در طی زمان سوزش، از جمله فشار محفظه، عدد ماخ جریان، چگالی و دمای محصولات احتراق، استخراج گردیده است. بدین منظور، ...
-
بررسی تأثیر تزریق دومرحله ای سوخت بر آلاینده های منتشره از موتور دیزل MT4.244
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2010-06-22)هدف از این تحقیق بررسی امکان کاهش همزمان آلاینـده های NOx و دوده در یک موتور دیزل تزریق مستقیـم با استفاده از روش تزریق دومرحله ای سوخـت می باشد. بدین منظور، از نرم افزار FIRE جهت شبیه سازی عملکرد موتور مورد مطالعه استفاده ...
-
یک روش جدید برای حل مسایل هدایتی یک بعدی پسرو و معکوس مرزی بر مبنای روش هم پوشانی
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2010-06-22)در این مقاله با استفاده از تلفیق روش همپوشانی و هموتوپی پرتوربیشن یک روش بدون شبکه و بدون انتگرال برای حل مسئله هدایت معکوس مرزی ارائه شده است. یک هموتوپی ویژه برای معادله هدایت متناسب با مسئله معکوس مرزی ارائه شده است. ...
-
مطالعه تجربی افت فشار در جریان جوششی داخل لوله های پهن شده
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2010-06-22)در این مطالعه به بررسی افت فشار جریان جوششی اجباری مبرّد R-134a درون لوله های افقی پهن شده پرداخته می شود. به این منظور، لوله های مسی گرد با قطر خارجی 52/9 میلی متر به چهار میزان متفاوت با ارتفاع داخلی 8/2، 8/3، 5/5 و 6/6 ...
-
طراحی بهینه میکرو مبدل های حرارتی مستطیلی
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2010-06-22)در این تحقیق یک میکرومبدل حرارتی مستطیلی با قطر هیدرولیکی ثابت و نسبت منظری های مختلف در نظر گرفته شده و تغییرات افت فشار و مقاومت حرارتی میکرومبدل در جریان آرام بر حسب توان مصرفی پمپاژ در شار حرارتی ثابت 3/0 مگاوات بر ...



