مرور دوره 2, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
بررسی تأثیر رسانههای جمعی در گرایش به هویت ملی (مطالعة موردی شهروندان شهرستان کاشان در سال 1390)
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2012-08-22)امروزه رسانههای جمعی، بهمنزلة شاهراه اطلاعاتی جوامع، و نقش آنها در فرهنگ و ابعاد گوناگون هویت انسانی، بهویژه هویت ملی، مورد توجه صاحبنظران و محققان علوم انسانی ـ اجتماعی قرار گرفته است. در این ارتباط رویکردها و ...
-
بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکهای» در شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2012-08-22)در این تحقیق، که به تحلیل روابط تعداد 1081 گره و 32340 پیوند انتخابشده از میان 49212 گره و 163169 پیوند نمونهبرداریشده با روش نمونهگیری گلولة برفی جامع خوشهای از کاربران ایرانی خوشة ادبیات شبکة اجتماعی آنلاین فیسبوک ...
-
زبان، کدام رسانه؟ (نسبت میان زبان و هنر و شعر نزد هایدگر)
(پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2012-08-22)دیدگاه مابعدالطبیعی «زبان» را کنش اندیشة انسانی در مقام ظهور تلقی میکند و آن را رسانة ارتباطی و واسطة «بیانی» میپندارد. آنگاه که ذوق و احساس و تخیل آدمی درهم آمیزد و در بیان زیبایی را تجلی بخشد، زبان از رسانة ارتباطی ...



