نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسلماسی, رسولfa_IR
dc.contributor.authorفیضی, جعفر صادقfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:51:27Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:51:27Z
dc.date.available1399-07-08T23:51:27Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:51:27Z
dc.date.issued2017-02-19en_US
dc.date.issued1395-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-07-24en_US
dc.date.submitted1395-05-03fa_IR
dc.identifier.citationسلماسی, رسول, فیضی, جعفر صادق. (1395). بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر). دو فصلنامه مدیریت زنجیره ارزش, 1(4), 39-52.fa_IR
dc.identifier.issn2538-3256
dc.identifier.urihttp://www.modiriatzanjireharzesh.ir/article_652340.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/164176
dc.description.abstractهدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر) می‌باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، در گروه تحقیق‌های کاربردی و برحسب نحوه گردآوری داده‌ها، تحقیق حاضر از نوع توصیفی و بر حسب چگونگی اجرا در قالب تحقیقات پیمایشی قرار دارد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه کارکنان موسسه مالی اعتباری کوثر می‌باشد. حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران، 941 نفر برآورد و به روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شده است. ابزار جمع‌آوری اطلاعات، پرسشنامه است که پس از سنجش روایی و پایایی آن در اختیار جامعه مورد بررسی قرار گرفت. این پرسشنامه شامل 76 سوال بوده که روایی مناسبی داشته و پایایی آن نیز (ضریب آلفای کرونباخ) 902/0 0 بدست آمد که نشان‌دهنده قابلیت اعتماد نسبتا مناسب پرسشنامه است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم‌افزار SPSS و لیزرل استفاده شده است. نتایج بررسی در این تحقیق نشان داد که عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM تأثیر دارند.fa_IR
dc.format.extent1145
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی ارومیهfa_IR
dc.publisherIslamic Azad University of Urmiaen_US
dc.relation.ispartofدو فصلنامه مدیریت زنجیره ارزشfa_IR
dc.relation.ispartofBiannul Journal of Value Chain Managementen_US
dc.subjectعوامل آمیخته بازاریابیfa_IR
dc.subjectجذب مشتریان وفادارfa_IR
dc.subjectمدیریت ارتباط با مشتریfa_IR
dc.titleبررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، واحد ارومیه، دانشگاه آزاد اسلامی، ارومیه، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت، واحد ارومیه، دانشگاه آزاد اسلامی، ارومیه، ایران.fa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue4
dc.citation.spage39
dc.citation.epage52


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد