مرور دوره 1, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان
(دانشگاه آزاد اسلامی ارومیهIslamic Azad University of Urmia, 2017-02-19)امروزه تعارض سازمانی و مدیریت تعارض از جمله مباحثی است که توجه مدیران و دستاندرکاران سازمان ها را به خود جلب نموده است. از این رو هدف این پژوهش شناسایی و اولویت بندی عوامل بروز تعارض و اولویت بندی سبک های مدیریتی ...
-
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر)
(دانشگاه آزاد اسلامی ارومیهIslamic Azad University of Urmia, 2017-02-19)هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر) میباشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، در گروه تحقیقهای کاربردی و برحسب ...
-
بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی
(دانشگاه آزاد اسلامی ارومیهIslamic Azad University of Urmia, 2017-02-19)در سالهای اخیر با توجه به افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه و آمار کاربران در کشورها و ظهور و گسترش شبکه های بیسیم و افزایش استفاده از اینترنت بر روی گوشی های موبایل نسل جدیدی از کاربردهای بانکداری الکترونیکی پدیدار شده و ...



