مرور دوره 12, شماره 1 بر اساس موضوع "سبک تدریس"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیر هوش معنوی و خودکارآمدی معلمان بر سبکهای تدریس آنان با ویژگیهای جمعیتشناختی مختلف در شهرستان رودبار
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-08-23)هدف این پژوهش بررسی تأثیر هوش معنوی و خودکارآمدی معلمان بر سبک های تدریس آنان در شهرستان رودبار است که ویژگیهای جمعیتشناختی جنسیت، سابقة تدریس، رشتة تحصیلی و وضعیت تأهل نیز در این تأثیر در نظر گرفته شدهاند. از جامعة ...



