مرور دوره 7, شماره 2 بر اساس موضوع "ارزیابی"

  • تأثیرکاربرد نقشه‌های مفهومی بر درک دانش‌آموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی 

    ریحانی, ابراهیم؛ بخشعلی زاده, شهرناز؛ استادی, مریم (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-09-22)
    هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر کاربرد نقشه های مفهومی بر درک دانش آموزان رشته ریاضی از توابع مثلثاتی بوده است. بدین منظور در یک مطالعه موردی، درک 13 دانش آموز پایه دوم متوسطه رشته ریاضی در مورد تابع مثلثاتی ارزیابی شد. ...