نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشافعی, رضاfa_IR
dc.contributor.authorنریمانی, نسیمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:35:28Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:35:28Z
dc.date.available1399-07-08T23:35:28Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:35:28Z
dc.date.issued2017-11-22en_US
dc.date.issued1396-09-01fa_IR
dc.date.submitted2016-05-31en_US
dc.date.submitted1395-03-11fa_IR
dc.identifier.citationشافعی, رضا, نریمانی, نسیم. (1396). تأثیرات محیطی و ظاهری فروشگاه‌ها بر رفتار اغلب خریداران پوشاک زنانه. تحقیقات بازاریابی نوین, 7(3), 41-54. doi: 10.22108/nmrj.2017.89393.0fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2017.89393.0
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_22350.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158175
dc.description.abstractهدف از این پژوهش، بررسی تأثیر محوطه­سازی و نمود ظاهری فروشگاه بر رفتار مشتریان است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع­آوری داده­ها از نوع توصیفی است. شیوة جمع­آوری داده­ها میدانی و با استفاده از ابزار پرسشنامه بوده است. جامعة آماری این پژوهش را مشتریان بوتیک­های پوشاک بانوان در شهر کرج تشکیل می­دهند. تعداد نمونة انتخابی برابر است با 370 نفر که به­صورت تصادفی انتخاب شده­اند. تحلیل داده­ها برگرفته از نرم­افزار AMOS و SPSS بوده و نتایج تحقیق به طور کلی مشخص کرده که محوطه­سازی و نمود ظاهری فروشگاه تأثیر مثبتی بر رفتار مشتریان دارد و موجب جذب آنها به فروشگاه می­شود. ابعاد حمایت از مشتری و جذب به ترتیب بیشترین و کمترین تأثیر را بر رفتار مشتریان داشته­اند.fa_IR
dc.format.extent700
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2017.89393.0
dc.subjectمشتریfa_IR
dc.subjectنمود ظاهری فروشگاهfa_IR
dc.subjectمحوطه‌سازیfa_IR
dc.subjectرفتار خریدfa_IR
dc.subjectبوتیک پوشاکfa_IR
dc.subjectSPSSfa_IR
dc.subjectAMOSfa_IR
dc.titleتأثیرات محیطی و ظاهری فروشگاه‌ها بر رفتار اغلب خریداران پوشاک زنانهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیئت علمی گروه مدیریت دانشگاه کردستانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue3
dc.citation.spage41
dc.citation.epage54


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد