• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 9, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 9, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی

    (ندگان)پدیدآور
    بنیادی نائینی, علیادیب کیا, حدیث
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    972.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف این پژوهش بررسی تأثیر سرعت موسیقی بر احساس لذت مشتریان در خرید اینترنتی است که با استفاده از دستگاه الکتروانسفالوگرام و سنجش عملکرد مغز و ذهن ناخودآگاه مشتریان انجام گرفته است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت اکتشافی و از نظر روش تجربی است. دستگاه الکتروانسفالوگرام، دستگاهی برای ثبت سیگنال‌های مغزی است که معمولاً در پزشکی استفاده می‌شود و امروزه در بازاریابی نیز کاربرد بسیار دارد. خروجی‌های این دستگاه پس از حذف مصنوعات با استفاده از نرم‌‌افزار متلب، از طریق آزمون مقایسة میانگین یک جامعه در دو زمان، در نرم‌افزار SPSS میان نمونة 10 نفری از خانم‌های دانشجو با سنین بین 26 تا 35 سال از شهر تهران مقایسه شد، نتایج حاصل از تحقیق حاضر نشان می‌دهد احساس لذت در حالت خرید بدون موسیقی با حالت خرید با پخش موسیقی با سرعت کمتر تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و احساس لذت در حالت بدون پخش موسیقی بیشتر از حالت خرید با پخش موسیقی با سرعت زیاد است.
    کلید واژگان
    موسیقی
    بازاریابی عصبی
    احساس لذت
    امواج مغزی.‏

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2019-12-22
    1398-10-01
    ناشر
    دانشگاه اصفهان
    University of Isfahan
    سازمان پدید آورنده
    استادیار/دانشگاه علم و صنعت
    کارشناس ارشد/دانشگاه علم و صنعت ایران

    شاپا
    2228-7744
    URI
    https://dx.doi.org/10.22108/nmrj.2020.117897.1788
    http://nmrj.ui.ac.ir/article_24688.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158157

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب