نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسعیدی, محمودرضاfa_IR
dc.contributor.authorمصلح, عبدالمجیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:35:06Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:35:06Z
dc.date.available1399-07-08T23:35:06Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:35:06Z
dc.date.issued2015-11-22en_US
dc.date.issued1394-09-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationسعیدی, محمودرضا, مصلح, عبدالمجید. (1394). بررسی تأثیر قابلیت‌های شبکه‌ای بر عملکرد بین المللی شرکت‌های صادراتی و وارداتی. تحقیقات بازاریابی نوین, 5(3), 1-20.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17790.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158063
dc.description.abstractبه دلیل فاصله جغرافیایی و فیزیکی که بین خریدار و فروشنده در شرکت‌های صادراتی و وارداتی می‌تواند وجود داشته باشد. استفاده از شبکه‌ها نقش مهمی در شرکت‌ها ایفا می‌کنند. در این پژوهش قابلیت‌ها و توانایی‌های شبکه‌ای و تاثیر آن بر عملکرد بین المللی شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. قابلیت‌های شبکه‌ای دربرگیرنده ویژگی‌های شبکه، عملیات شبکه و منابع شبکه می‌باشد. ویژگی‌های شبکه که دربرگیرنده توانایی روابط در شبکه و اعتماد می‌باشد، عملیات شبکه در برگیرنده، هماهنگی شبکه و یادگیری می‌باشد و منابع شبکه از سه بعد تشکیل شده که دربرگیرنده منابع سرمایه انسانی شبکه، منابع هم افزایی و اشتراک گذاری اطلاعات می‌باشد. در این پژوهش پس از بررسی قابلیت‌های شبکه، با بیان فرضیاتی تاثیر آن‌ها بر عملکرد بین المللی شرکت‌های صادراتی و وارداتی مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه مورد بررسی در این پژوهش شرکت‌های صادراتی و وارداتی استان بوشهر می‌باشد و نمونه شامل 105 شرکت می‌باشد. برای آزمون مدل مفهومی پژوهش از نرم افزار (PLS) استفاده شده است. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد که ویژگی‌های شبکه، عملیات شبکه و منابع شبکه بر عملکرد بین المللی شرکت‌های صادراتی و وارداتی تاثیر مثبت و معناداری دارد.fa_IR
dc.format.extent609
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectویژگی‌های شبکهfa_IR
dc.subjectعملیات شبکهfa_IR
dc.subjectمنابع شبکهfa_IR
dc.subjectعملکرد بین المللی شرکت‌های صادراتی و وارداتیfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر قابلیت‌های شبکه‌ای بر عملکرد بین المللی شرکت‌های صادراتی و وارداتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه خلیج فارسfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه خلیج فارسfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue3
dc.citation.spage1
dc.citation.epage20


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد