دوره 5, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان، با رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش دلفی فازی و مدل پویایی سیستم( مطالعهی موردی: مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)این پژوهش به بررسی عوامل مؤثّر بر رضایت مشتریان فولاد مبارکه اصفهان پرداخته است. با توجّه به گسترهی وسیع عواملی که موجبات رضایت مشتریان را فراهم میآورند، در این پژوهش صرفاَ عواملی که رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری دارند ...
-
پژوهشی پیرامون برندهای دوقطبی در بازار گوشی تلفن همراه ایران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)در سالهای اخیر ، نام و نشان تجاری به عنوان یک عامل کلیدی مهم در موفقیت کسب و کارها شناخته شده است. هدف این مقاله مطالعه برندهای دوقطبی در بازار گوشی تلفن همراه ایران است. جامعه آماری تحقیق حاظر عبارتند از مشتریان 10 برند ...
-
بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین و جمعآوری اطلاعات از سایتها در رفتار خرید تاثیرگذار میباشد. مصرفکنندگان تصمیمگیری های خرید دوستانشان را نسبت به نظرات افراد ناشناس با ارزشتر میدانند و به آن اعتماد میکنند. این مقاله به ...
-
شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش افراد به تبلیغات (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)تبلیغات به عنوان یکی از بخشهای مهم در بازاریابی به شمار میرود و موضوعی که اهمیت زیادی دارد این است که توجه به چه مواردی بر نگرش مصرف کنندگان تأثیر بیشتری خواهد گذاشت؛ در این پژوهش تلاش شده است این موضوع را مورد بررسی ...
-
تاثیر قصد تحریم بر تصمیم خرید در پرتو سبک تصمیم گیریِ مصرف کننده
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)مرتفع ساختن مسائل موجود در کشور نیاز به زمان زیادی دارد، یکی از مسائلی که کشور با آن مواجه است موضوع تحریم بوده و در بسیاری از ابعاد این موضوع وجوهی را به خود اختصاص می دهد. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر قصد تحریم بر تصمیم ...
-
واکاوی نقش دانشگاه مادر و مکان در موفقیت شرکت های زایشی دانشگاهی(مورد مطالعه شرکت های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)تجاری سازی تحقیقات و مطالعات دانشگاهی فرآیندی است که در گروه همکاری سه جانبه دانشگاه، صنعت و دولت است. موسسات دانشگاهی با پاسخگویی به نیازهای اجتماعی و کمک به افزایش توسعه اقتصادی تصویر عمومی خود را بهبود می دهند،با رشد و ...
-
تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)این تحقیق با هدف بررسی رابطه و برهم کنش متغیرهای ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند محصول تلفن همراه از دیدگاه مصرف کنندگان شهرستان اهواز صورت گرفته است. این تحقیق از نوع تحقیقات ...
-
بررسی تأثیر قابلیتهای شبکهای بر عملکرد بین المللی شرکتهای صادراتی و وارداتی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)به دلیل فاصله جغرافیایی و فیزیکی که بین خریدار و فروشنده در شرکتهای صادراتی و وارداتی میتواند وجود داشته باشد. استفاده از شبکهها نقش مهمی در شرکتها ایفا میکنند. در این پژوهش قابلیتها و تواناییهای شبکهای و تاثیر آن ...
-
تأثیر باورهای مصرفکنندگان بر رفتار خرید آنی آنها در محیط آنلاین
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-11-22)هدف این تحقیق بررسی تأثیر باورهای خرید آنلاین بر رفتار خرید ناشی از انگیزه ناگهانی (آنی) مصرفکنندگان در خرید آنلاین هست. نمونه آماری این تحقیق از مشتریان فروشگاهها که بهصورت آنلاین در شهر تهران نسبت به خرید اقدام میکنند، ...



