• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 3, ویژه نامه
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 3, ویژه نامه
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Barriers and Crucial factors affecting Iranian consumer mind during online shopping

    (ندگان)پدیدآور
    farzaneh Hassanzadeh, JalehDoaei, Habibollah
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    148.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    E-commerce has made life simple and innovative of individuals and groups consumer Behavior in online shopping is different from the physical market where he has access to see the product. The purpose of the research was to study the consumer behavior in online shopping of electronics especially in Iran. Primary data was collected through the questionnaire survey and by emails from personal contacts in two major cities of Iran. Price, time saving and convenience were identified as important factors which lead to certain buying behavior in online shopping.
    کلید واژگان
    Consumer Behavior
    E-commerce
    online shopping in Iran
    commerce
    Trust

    تاریخ نشر
    2013-03-21
    1392-01-01
    ناشر
    دانشگاه اصفهان
    University of Isfahan

    شاپا
    2228-7744
    URI
    http://nmrj.ui.ac.ir/article_17723.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158020

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب