نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصنایعی, علیfa_IR
dc.contributor.authorسبحان منش, فریبرزfa_IR
dc.contributor.authorسبحان منش, فریبرزfa_IR
dc.contributor.authorقاضی فرد, امیرمهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:34:28Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:34:28Z
dc.date.available1399-07-08T23:34:28Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:34:28Z
dc.date.issued2011-06-22en_US
dc.date.issued1390-04-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationصنایعی, علی, سبحان منش, فریبرز, سبحان منش, فریبرز, قاضی فرد, امیرمهدی. (1390). عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM ). تحقیقات بازاریابی نوین, 1(1), 41-70.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17573.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/157862
dc.description.abstractچکیده در سال‌های اخیر استفاده از فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی (RFID ) به منظور ردیابی هر قطعه منفرد در مدیریت زنجیره تامین خودروسازی بسیار حیاتی شده است. در این مطالعه، عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی در ایران خودرو و اوزان و رتبه بندی آنها ارزیابی شده است.عوامل چارچوب لین به عنوان پایه این تحقیق استفاده شده اند. روشهای دلفی فازی، دلفی، و تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP ) برای سه مرحله تحقیق اتخاذ شدند.در مرحله اول، سه عامل چارچوب لین رد و با هفت عامل جدید جایگزین شدند. در مرحله دوم، پس از اجرای سه دور روش دلفی، بعد هر یک از هفت عامل جدید شناسایی شد، و نهایتا در مرحله سوم، اوزان و رتبه‌های عوامل و ابعاد موثر بر توسعه RFID در مدیریت زنجیره تامین شرکت ایران خورو محاسبه شد. نتایج تحقیق نشان داده اند که بعد استاندارد و مشخصات بین‌المللی دارای بالاترین وزن در میان دیگر ابعاد موثر است. پس از آن، ابعاد امنیت، هزینه، زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری، تکنولوژی، و دیگر عوامل به ترتیب دارای بالاترین وزن هستند.fa_IR
dc.format.extent550
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectواژه‌های کلیدی: فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی (RFID )fa_IR
dc.subjectواژه‌های کلیدی: فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی (RFID )fa_IR
dc.subjectمدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (Efa_IR
dc.subjectمدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM )fa_IR
dc.subjectSCM )fa_IR
dc.subjectروش دلفی فازیfa_IR
dc.subjectروش دلفیfa_IR
dc.subjectفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازیfa_IR
dc.titleعوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM )fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شیرازfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شیرازfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue1
dc.citation.spage41
dc.citation.epage70


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد