مرور دوره 10, شماره 1 بر اساس موضوع "رسانة اجتماعی"

  • بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری 

    حمیدی زاده, محمدرضا؛ اخوان خرازیان, مریم؛ غفاری فیض‌آبادی, جواد؛ حسن‌زاده سرهنگی, نیما (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2020-05-21)
    دستیابی به مزیت‌رقابتی پایدار از اساسی‌ترین راهبردهایی است که خرده‌فروشی‌ها باید به آن اهتمام داشته ‌باشند. بنابراین تأثیرگذاری بر هنجارهای ذهنی مشتری بیشترین ثمربخشی را برای این مقصود ‌در پی دارد. هدف اصلی پژوهش حاضر، ...